שיווק ופרסום

שוק ארבעת המינים המסורתי בירושלים: זה מה שמצפה לכם

בשוק הססגוני והייחודי לירושלים, שזו השנה ה-25 לפועלו, יפעלו השנה כ-40 דוכני מכירה של ארבעת המינים המסודרים לפי מינים עדות, אמונות ומנהגים וקישוטי סוכות

מערכת ice | 
שוק ארבעת המינים ירושלים (צילום ארנון בוסנאי)
לכבוד חג הסוכות ומיד לאחר יום הכיפורים, עיריית ירושלים מזמינה את כלל תושבי העיר ומבקריה לשוק ארבעת המינים הגדול בישראל, שייפתח לראשונה לאחר חידושה ושדרוגה של כיכר ולירו, סמוך לשוק מחנה יהודה.
במקום יוקמו עשרות דוכני מכירה למיטב התוצרת של ארבעת המינים - אתרוג, לולב, הדס וערבה – ביחידים, בסט, על פי זנים שונים ובהתאם לעדות ישראל ולמנהגים השונים של כל עדה ועדה, במיטב הכשרויות.
השוק יתקיים לראשונה בכיכר ולירו לאחר שעברה שדרוג משמעותי ומרשים. בין היתר, ריצוף מחדש ושימוש באבנים טבעיות, ריצופי עץ, ערוגות תבלינים, שתילת דשא ועצים, הקמת פרגולות וטריבונת ישיבה, הצבת עמודי תאורה דקורטיביים, התקנת ריהוט רחוב ובניית אלמנט מים ייחודי.
לאחרונה, אף בוצעו במתחם עבודות להטמנת דחסנית אשפה ייעודית, אשר נותנת מענה, בין היתר, לסוחרי השוק ולתושבי האזור.
מעיריית ירושלים נמסר: "לירושלים ולתושביה על כל גווניה ועדותיה יש מסורת ייחודית, עשירה ומיוחדת לחגי תשרי. עיר הבירה מתאפיינת בעושר ועומק היסטוריים, תרבותיים, לאומיים ודתיים ייחודיים שאין בשום מקום אחר בעולם ובארץ. שוק ארבעת המינים הירושלמי הוא יחיד במינו, ומהווה חגיגה מסורתית, עממית תרבותית ואותנטית.
ייחודו הוא בדלת הפתוחה לכולם – הן למי שמגיע לרכוש את ארבעת המינים המהודרים ביותר והן לתושבי ירושלים ומבקריה. אנו מזמינים את כולם להגיע וליהנות מהאווירה המיוחדת והייחודית שקיימת רק בירושלים. חג שמח!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה