שיווק ופרסום

החברה להגנת הטבע עולה בקמפיין בשווי של חצי מיליון שקל

לקראת החגים בהם יטיילו מיליוני ישראלים ברחבי הארץ, החברה להגנת הטבע משיקה קמפיין חדש עם מסר: "אם לא נשמור עליו, לא יישאר לנו טבע"
מערכת ice | 
קמפיין החברה להגנת הטבע (צילום יח"צ)
החברה להגנת הטבע, הארגון הסביבתי הוותיק והגדול בישראל, יוצאת בימים הקרובים בקמפיין רשת ודיגיטל, באמצעות משרד הפרסום דיבור, בתקציב של למעלה מחצי מיליון שקל, שיימשך כארבעה חודשים. מטרת הקמפיין - העלאת המודעות הציבורית לפעילות הארגון בשמירה על הטבע וגיוס חברים חדשים, שיצטרפו וייקחו חלק בשמירה על הטבע בישראל, בעלות חודשית סמלית.
החברה להגנת הטבע, נוסדה כדי לשמור על הטבע הישראלי - חיות בר וצמחים בסכנת הכחדה, החופים, ים ונחלים והגנה על הטבע מפני בנייה שיש לה השפעות שליליות על הטבע והסביבה. בנוסף, החברה להגנת הטבע מפגישה מטיילים עם היופי שיש בטבע, כדי שכולם יהנו ממנו, יאהבו אותו וישמרו עליו.
במסגרת הקמפיין, יופץ בשלב הראשון סרטון של כדקה, בו 3 חיות בר – דבורה, נשר וצבי ישראלי, יושבות בסלון וחושבות מה יהיה גורלן במדינה. השיחה מתנהלת על מצבו של הטבע בישראל לאור ההשפעות ההולכות וגוברות של בני האדם, בהן הקמת אזורי תעשייה, הרעלות, צמצום שטחים פתוחים ובתי גידול, התייבשות נחלים ועוד. "אם לא תהיה לנו ברירה, ניאלץ לנדוד", אומר הנשר בכאב רב. "וואלה, הם צודקים", מציין הקריין, "אם לא נשמור עליו, פשוט לא יישאר לנו טבע. כבר 70 שנה שהחברה להגנת הטבע, נאבקת למען שמירה על הטבע הישראלי. בואו להיות חברות וחברים, עזרו לנו לשמור על הטבע ותיהנו מפעילויות וטיולים לכל המשפחה".
קמפיין החברה להגנת הטבע (יח"צ)
החברה להגנת הטבע, מציעה מספר מסלולי הצטרפות כחברים – מסלול צעיר (לגילאים 18-24), בעלות חודשית של 9 שקלים, מסלול אישי (מגיל 24 ומעלה), בעלות חודשית של 17 שקלים ומסלול זוגי/משפחתי (לזוג, הורה, הורים + כל הילדים), בעלות חודשית של 21 שקל. באמצעות החברות, חברי החברה להגנת הטבע שותפים בשמירה על הטבע בישראל ובמקביל, נהנים מהטבות השמורות לחברים בלבד, בהן טיול יומי מודרך בעלות סמלית של 15 שקלים למבוגר ועשרה שקלים לילד, פעילויות ללא עלות, הנחה בהזמנת לינה בבתי ספר שדה, ברכישת מפות סימון שבילים, בהרשמה למחנות קיץ, חוגי סיירות ועוד.
מירב דבורי לוי, מנהלת אגף השיווק בחברה להגנת הטבע: "מטרת הקמפיין, היא להזכיר לציבור ובעיקר לקהלים הצעירים, שפחות מכירים, את התפקיד החשוב שיש לחברה להגנת הטבע, כבר 70 שנה, בשמירה והגנה על הטבע בישראל, תחת המסר: "אם לא נשמור עליו, לא יישאר לנו טבע". הדרך לעשות את זה, בין היתר, היא באמצעות הצטרפות לקהילת החברים והחברות של הארגון, בעלות סמלית מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה