שיווק ופרסום

קניוני עזריאלי וסופר פארם במהלך משותף למען ילדים בסיכון

קניוני עזריאלי ו-Life מותג הבית של סופר-פארם, חברו למהלך משותף למען עמותת "ילדים בסיכוי", בו הם מציעים לקהל לתרום לעמותה 39.90 שקל ולקבל במתנה סט ארגוניות למזוודה של Life בשווי זהה

מערכת ice | 
תרומה (צילום יחצ)
בישראל כיום חיים כ-7,000 ילדים בגילאים 8-18 בכ-110 פנימיות ברחבי הארץ. ילדים אלו הוצאו על ידי רשויות הרווחה ממשפחות מורכבות שחלקן מתמודדות עם התמכרויות, מחלות קשות, תקופות מאסר, נטישה או יתמות. חלק מהילדים, חוו שנים ארוכות של הזנחה וכאב, ולכ-1,500 מהם אין כלל עורף משפחתי והם זקוקים לכל החום והאהבה שאנו יכולים להעניק להם.מטרת מהלך זה הוא  לסייע לילדי הפנימיות בישראל לקראת פתיחת שנת הלימודים ובתקופת החגים.
עמותת ילדים בסיכוי, זוכת “אות הנשיא למתנדב”, תומכת בהם במהלך תקופת הילדות והבגרות ועד למעבר לחיים בוגרים ועצמאיים, על ידי הפעלת תכניות חברתיות, טיפוליות וחינוכיות בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי.
העמותה נותנת סיכוי לילדי הפנימיות ולבוגריהן לצאת ממעגל החיים הקשה אליו נקלעו, ויוצרת עבורם מגוון הזדמנויות שיאפשרו להם לגדול, להתפתח ולתפקד בחברה באופן מיטבי.
החל מהחודש ועד לסוף תקופת החגים (בין התאריכים 27.8.23-10.10.23 או עד גמר המלאי) הציבור הרחב מוזמן לתרום לעמותת ילדים בסיכוי 39.90 שקל, ולקבל במתנה סט ארגוניות שתהפוך כל אריזה לקלה ויעילה.
התרומה מתבצעת דרך אפליקציית קניוני עזריאלי(עמוד התשלום הוא עמוד נחיתה של ילדים בסיכוי) ולאיסוף המתנה מציגים את קוד הקופון המתקבל בסמס או מייל באחד מסניפי סופר-פארם בקניוני עזריאלי ואוספים סט ארגוניות למזוודה בשווי 39.90 שקל במתנה. כלומר, קבלת מתנה בשווי התרומה.
עמותת ילדים בסיכוי חרתה על דגלה מחויבות להתפתחותם הנפשית והחברתית, הגנה על זכויותיהם ודאגה לקידומם אל מחוץ למעגלי המצוקה והאלימות. לעמותה תו מידות לאפקטיביות וחותם אמינות פרימיום מטעם דן אנד ברדסטריט.
עינת מצליח, סמנכ"לית שיווק קניוני עזריאלי מסרה: "אני גאה להציג את שיתוף הפעולה הזה, שכל מטרתו היא עשיית טוב. עמותת ילדים בסיכוי מעניקה ליווי צמוד והזדמנות שווה לילדים וצעירים בסיכון ודווקא עכשיו, לפני שנת הלימודים הקרבה, זו ההזדמנות של כולנו לתת ולסייע לאותם צעירים. אני מזמינה את כולם לרכוש את סט הארגוניות באפליקציה של עזריאלי ולהיות חלק מהסיוע לעתיד ילדי העמותה."
עדי ניר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בעמותת ילדים בסיכוי סיפרה כי: " אני רוצה להודות לקניוני עזריאלי, רשת סופר-פארם ומותג Life, שנרתמו לקדם מהלך חשוב זה למען ילדי פנימיות הרווחה בישראל. אנו גאים להיות חלק מפעילות צרכנית עם ערך חברתי כה משמעותי, אשר בימים של עליות מחירים ועיסוק נרחב ביוקר המחייה, מקבלת משנה תוקף. אנו מזמינים את כל מי שרוצה לעשות טוב ובמקביל גם ליהנות ממוצר מצוין ואיכותי, לקחת חלק בפעילות. יחד ניתן לילדים סיכוי לשנה טובה יותר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה