שיווק ופרסום

מהפכת הקנאביס: שירות הדרכה יוצע למטופלים בחברה הערבית

החברה הישראלית better, המפתחת פתרונות קנאביס רפואי, תשיק הדרכות עבור החולים לקראת השימוש בתרופה. אחות אונקולוגית עם התמחות בתחום תעניק ייעוץ למטופלים: "קריטי להצלחת הטיפול"
מערכת ice | 
זן PK של צמח הקנאביס (צילום סקיי פרו)
הרפורמה בתחום הקנאביס הרפואי שהתרחשה לפני כארבע שנים הביאה להנגשת טיפול זה עבור קהלים רחבים של מטופלים. חרף הבשורה המשמעותית שהיוותה עבור החולים, נותר פער משמעותי בעולמות ההדרכה וההסברה. הבוקר (חמישי) הודיע תאגיד הקנאביס הרפואי הישראלי better כי ישיק שירות חדש המיועד למטופלים בשפה הערבית.
מטופלים רבים מוצאים עצמם מבולבלים נוכח הטיפול בקנאביס הרפואי. רוקחים המוצאים את עצמם תחת נטל עבודה אינטנסיבי בשעות לא שגרתיות, אינם יכולים תמיד לספק את כל המידע הנדרש עבור החולים לקראת השימוש בתרופה. מצוקת התורים במערכת הבריאות והמחסור ברופאים יוצרים לעתים מצבים של חוסר זמינות גם במקרה של רופא המשפחה. חברים ובני משפחה עלולים לספק המלצות מבלבלות. כך או כך, בשל רגישותו ומורכבותו של התחום הדרכה יסודית עבור מטופלים היא מרכיב הכרחי וחיוני.  
בעבר, הדרכת שימוש ראשונית בקנאביס רפואי הייתה חובה רגולטורית עבור כל מטופל. כל חברה העוסקת בתחום ניהלה הדרכות אלו באופן ישיר מול המטופלים. החברות השונות נוכחו לדעת כי אותן הדרכות, במיוחד לבני הגיל השלישי ודוברי שפות זרות, הן גורם מכרע להצלחת הטיפול במקרים רבים. על החולה להכיר את הסוגים השונים של הזנים וכיצד ומתי יש לבצע בהן שימוש. חברת better מחזירה את ההדרכות בעברית ובאנגלית, ומציעה שירות זהה בערבית.

"מצפה לסייע למטופלים". איה מריאן ואקד, אחות אונקולוגית ויועצת לחברת better (צילום: פרטי) 
האחות איה מריאן ואקד, אחות אונקולוגית עם התמחות בתחום הקנאביס, תייעץ למטופלים הזקוקים לסיוע, החל מתחילת הדרך עם קבלת הרישיון, ועד הדרכה יסודית שתכלול שאלות שעתידות לעלות עם התקדמות הטיפול, לצד הרגעת המטופלים על שלל החששות שצפים עם התחלת הטיפול בקנאביס. "אני מצפה כבר להיפגש, להקשיב ולסייע למטופלים", שיתפה איה. "הדרכה לשימוש נכון בקנאביס ועזרה בהתאמת הזנים השונים הם בעיניי גורמים קריטיים להצלחת הטיפול. ההדרכה תוכל להפיק את המיטב מהטיפול בקנאביס ולייעל את הדרך למציאת הפתרון לכאב או הבעיה איתה המטופלים מתמודדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה