שיווק ופרסום

מותג האיפור האמריקאי המוביל מגיע לקניון עזריאלי ירושלים

מותג האיפור האמריקאי NARS פותח חנות רביעית בישראל, והפעם בקניון עזריאלי ירושלים בהשקעה של 1.8 מיליון שקל
מערכת ice | 
קניון עזריאלי (צילום shutterstock)
לילית קוסמטיקה באמצעות "לילית קמעונאות" פותחת חנות רביעית של מותג האיפור האמריקאי NARS בקניון עזריאלי ירושלים, בהשקעה של 1.8 מיליון שקלים.
החנות משתרעת על גודל של 60 מ"ר, ותכלול את מוצרי המותג והקולקציות המתעדכנות. היא מציעה חוויה ייחודית המשלבת עמדות איפור לצד עמדה וירטואלית המאפשרת התנסות במוצרים באמצעות חוויה דיגיטלית. בנוסף מציעה החנות שירות איפור אישי ומקצועי, הכולל איפור מלא לאירועים על ידי צוות מאפרים מקצועי.

נארס קניון עזריאלי ירושלים. צילום: גלינה טולצינסקי
בחנות מוצעים כל מגוון המוצרים המובילים של המותג לצד הקולקציות חדשות. טווח המחירים נע בין 95-250 שקל, אשר לדברי החברה ברובם המכריע זהים למחירי המותג באירופה.

יעל בילט צין, מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות: "פתיחת חנות המותג הראשונה בקניון רמת-אביב חשפה את הביקוש והעניין הרב סביב המותג NARS בקרב הישראלים חובבי הביוטי, אשר נהגו עד לאותו מועד לרכוש את מוצרי המותג בחו"ל. אנשים הגיעו מכל רחבי הארץ. אחרי החנות השניה והשלישית, בקניון 'גרנד' בחיפה ובקניון 'הזהב' בראשל"צ, כעת אנו נרגשים לפתוח את החנות הרביעית בעיר הבירה, ירושלים, בקניון עזריאלי אליו מגיעים המוני ישראלים מדי יום, שם יוכלו להנות מהקולקציות החדשות ביותר ולהתחדש במוצרים הטרנדיים והאיכותיים ביותר קרוב לבית".
צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו נרגשים מפתיחת חנות המותג NARS אצלנו בקניון, אשר מתווסף לתמהיל המותגים הבינלאומי בקניון, ולהיות כרטיס הכניסה של המותג לקבוצת עזריאלי כקניון הראשון שמארח את המותג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה