שיווק ופרסום

אליעד נחום ובמבה לוקחים אותנו לטייל | פרסומת השבוע

החטיף שכולנו אוהבים תפס את תשומת הלב שלנו. אליעד נחום חבר לאחרונה לחברת אסם למטרת קמפיין חדש לבמבה ובקמפיין זה הם מזמינים אותנו לטייל עימם בארץ. זו פרסומת השבוע ב-ice
מערכת ice | 
אליעד נחום ובמבה (צילום משרד פרסום מקאן)
בשבוע שעבר כולנו ניהננו מהפרסומת החדשה של נועה קירל לפרטנר, אך השבוע החטיף האהוב במבה תפס את תשומת ליבנו. אליעד נחום הצטרף לקמפיין החדש של מקאן עבור אסם, ובקמפיין החדש כולנו יוצאים לטייל בארץ.
דבר המשרד 
לא בכל יום מזדמן לך לעשות קמפיין למותג אייקוני, בטח לא למותג הכי אייקוני בישראל. כשיצאנו לדרך חיפשנו קריאייטיב שיגלם את החיבור החזק כ"כ של במבה לישראליות, בטח לאחר קמפיינים סוחפים ומרגשים כ"כ בעבר שהציבו רף גבוה.
לאחר דרך ארוכה הגענו לתובנה שבמבה היא חלק אינהרנטי מהרגעים הכי ישראלים שיש
בין אם ביום-יום ובין אם בטיול סופ"ש עם המשפחה: מהקמפינג במצפה רמון, דרך שייט אבובים בירדן ועד הפקק האינסופי בדרך לחרמון, במבה תמיד שם.
מכאן נולדה השורה "אין כמו במבה - ואין טיול בלי במבה" שהוביל לקמפיין שכולו טיול אחד גדול ברגעים הכי ישראלים שכולנו גדלנו עליהם. כשהפעם לתינוק האלמותי של במבה, חיברנו את אליעד נחום. שחקן וזמר סופר מוכשר שגם עליו כולנו גדלנו.
אבל עם כוח גדול באה אחריות גדולה והיה לנו ברור שלמותג אייקוני כ"כ יש גם אחריות
לא רק לקרוא לאנשים לצאת ולטייל, אלא גם לוודא שכל מאיתנו לוקח אחריו על עצמו להשאיר נקי אחריו, ולכן הקמפיין התקשורתי לא עוצר בסרט, אלא כולל מהלך פיזי בפריסה ארצית המאפשר לטיילים לאסוף בדרך לטיול שקיות ירוקות רב-פעמיות לאיסוף הפסולת שלהם בסוף הטיול או הפיקניק. אייקוני, כבר אמרנו?

מה היה האתגר הכי גדול של ההפקה?
כשקיבצנו בכתיבה את הטיולים האייקונים שכולנו גדלנו עליהם, גילינו שפשוט יש כ"כ הרבה כאלה שיכולנו לכתוב גם שיר של 4 דקות. האתגר האמיתי היה להחליט מה נכנס לסרט הסופי של 45 שניות.
מה הדבר שזרם הכי בקלות? 
הדינמיקה עם אליעד הייתה מושלמת, מרוב שהוא התקבע לכולנו בתודעה בשנים האחרונות כזמר. שכחנו שהוא קודם כל שחקן מוכשר ואיש מצחיק כ"כ. האנרגיות שהביא לסט, מהקלטות השיר לפני יום הצילום ועד הצילומים עצמם בשטח היו מדהימות וסיפקו אינספור רגעים מצחיקים לא רק בצילומים עצמם, אלא גם בין טייקים כשהמצלמה כבתה.
 

קרדיטים
נחום זימן, מנכ"ל חטיבת הconfectionery- אסם - נסטלה
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות חטיפים אסם - נסטלה
אלה המר, מנהלת תחום במבה אסם – נסטלה
משרד פרסום: מקאן ת"א
קריאייטיב: סיגל עבודי, רן אלון, ליאור ברגמן, עומר קירשטיין, רעות רז, בן קייל
ניהול לקוח: שני שאול, גלעד גדיש, טל אלקובי, אולה מיש, ג'ס כהן, ניצן הרשקוביץ
אסטרטגיה: עמית פס, רותם בריגה, שקד רן
הפקה: בן ויניק

UM: דור כץ, נועה סויסה
UMD: קים אלזם, יובלי זימר, מאור באשה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה