שיווק ופרסום

לקסוס בקמפיין ל-RZ החשמלי בעלות כמיליון וחצי שקלים

לקסוס ישראל תקדם את הדגם החשמלי החדש הראשון, בקמפיין הכולל פרסומת בערוצי הטלוויזיה, מודעות ומהלכי דיגיטל וסושיאל
מערכת ice | 
לקסוס NG22 RZ (צילום Lexus)
לקסוס ישראל יוצאת בקמפיין לקידום מכירות לקסוס RZ, ה-SUV החשמלי הייעודי הראשון מבית מותג רכבי היוקרה היפני, בעלות מוערכת של כמיליון וחצי שקלים. במסגרת הקמפיין, יהיו פרסומת בערוצי הטלוויזיה, מודעות, מהלכי דיגיטל וסושיאל.
ה- RZ הוא SUV פרימיום חשמלי מלא, המהווה המשך להגשמת החזון של לקסוס לעתיד ירוק ונקי יותר באמצעות מעבר לייצור רכבים מכל טכנולוגיות ההנעות החשמליות (הייבריד, פלאג-אין וחשמל מלא), לצד שמירה על כל המאפיינים המזוהים עם המותג תוך ביצועים גבוהים ומרשימים.

ה-RZ, המתאפיין בביצועים עם אפס פליטות מזהמים, תומך בהתקדמות של מותג היוקרה לקסוס לקראת ניטרליות פחמנית וניידות בת קיימא. ייצור הדגם החדש אינו מתמקד רק בביצועי הרכב על הכביש, אלא בכל מחזור החיים של הרכב: מרכש חלקים, דרך ייצור ובעלות ועד למחזורו. 
ה-RZ מציע חוויית נהיגה עם ביצועים דינמיים המחזקים את מאפייני הליבה של הדגם, באופן המבטיח את חותם הנהיגה הייחודי של לקסוס, ה-Lexus Driving Signature, המבוסס על שלוש תכונות ה-C: ביטחון (Confidence), שליטה (Control) ונוחות (Comfort) בכל מצבי הנהיגה.
יתרונותיו של רכב חשמלי המונע על ידי סוללה, כמו תגובה מהירה ודיוק רב, נוצלו ע"י לקסוס ותשומת לב מיוחדת הוקדשה להענקת קו ראייה מצוין ומשוב לנהג ולהבטחת בקרת יציבות של הרכב. המרכב, המשקל הנמוך יותר, חלוקת המסה והקשיחות הכוללת של הדגם תורמים לביטחון, לשליטה ולנוחות של הנהג. במבנה נעשה שימוש בחומרים חזקים ובמתכות ויושמו תהליכי בנייה מתקדמים כדי להבטיח חוזק יוצא דופן שבו האלמנטים מחוברים יחד, אך שומרים על משקל מופחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה