שיווק ופרסום

בעלות 1.5 מיליון שקל: חנות עצמאית ראשונה להמשביר

המשביר תפתח חנות עצמאית למותג האופנה Kenneth Cole בקניון הזהב בראשון לציון. בחנות, המשתרעת על שטח של כ-200 מ"ר, הושקעו 1.5 מיליון שקל בהקמה.
מערכת ice | 
חנות המשביר בקניון הזהב (צילום יונתן לוי)
המשביר, רשת בתי הכולבו הגדולה בישראל, תפתח חנות עצמאית ראשונה למותג האופנה Kenneth Cole בישראל. החנות החדשה, המשתרעת על שטח של כ-200 מ"ר, תפתח בקומת המותגים של קניון הזהב בראשון לציון בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
מותג האופנה Kenneth Cole הוקם בשנת 1982 על ידי קנת' קול, יהודי אמריקאי, שהוא המנכ"ל והמעצב הראשי של המותג מאז נוסד. המותג פועל ב-70 מדינות ברחבי העולם ו-32 קטגוריות שונות בתחומי האופנה והלייף סטייל. בשנת 2021 קיבלה רשת המשביר את הזיכיון הבלעדי לשיווק מוצרי המותג בישראל.

החנות החדשה בקניון הזהב תהיה חנות הדגל של המותג בישראל, כאשר עד כה נמכר המותג בסניפי רשת המשביר המחזיקה ב-36 סניפים בפריסה ארצית ובאתר האיקומרס שלה.
רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל המשביר, מסר: "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת פתיחת החנות הראשונה של Kenneth Cole בישראל. אני בטוח שהחנות החדשה תוביל לצמיחה משמעותית של המותג בישראל. Kenneth Cole מציע לצרכניות ולצרכנים פריטים איכותיים, בעיצובים אלגנטיים ומתוחכמים ומחיר נגיש ואטרקטיבי שהצרכנים בישראל יודעים להעריך. בשנים הקרובות אנחנו מתכננים להשקיע בהמשך החדרת המותג בשוק הישראלי ובפיתוח קטגוריות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה