שיווק ופרסום

חופשה בחינם: הדרך לקבל את כספכם בחזרה על הזמנת החופשה

גוליבר וארקיע בשיתוף פעולה יוצא דופן: כל לקוח ה-25 יקבל את החופשה בחינם. גיורא מנדל, מנכ"ל גוליבר: "תיירות זה כיף, והכי כיף לקבל בחינם"
מערכת ice | 
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
תמיד חלמתם על חופשה בחינם? ובכן, החלום הזה עומד להתגשם. קבוצת התיירות גוליבר מודיעה על שיתוף פעולה יוצא דופן עם חברת התעופה ארקיע תחת הכותרת "25Boom". במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות אשר ירכשו דרך גוליבר מוצרים של חברת ארקיע (לרבות טיסות, הפלגות, טיולים מאורגנים וחבילות נופש) המסומנים בכיתוב "25Boom" יוכלו לקבל את כספם בחזרה על הזמנת החופשה.
לאחר ביצוע רכישת מוצרי ארקיע, שיסומנו כולם ב-"25Boom" באתר או אפליקציית גוליבר, הרכישה תתועד לפי סדר כרונולוגי ברשימה ייעודית. ככל ומספר הרכישה ברשימה זו מתחלק ב-25 (הרוכש ה-25 במספר, ה-50, ה-75, ה-100 וכן הלאה), המשתתף יזכה בהחזר כספי על מלוא סכום העסקה אשר שילם.
המבצע יתקיים בין החודשים מאי לאוגוסט (כולל) לחופשות שיתקיימו עד לתחילת חודש אוקטובר. כל אדם מעל גיל 18 זכאי יהיה לקבל החזר אם יעמוד בתנאי התקנון, ובתנאי שהזמנתו אושרה והושלמה. 
מגיורא מנדל, מנכ"ל גוליבר, נמסר: "תיירות זה כיף, והכי כיף לקבל בחינם. שיתוף הפעולה בין ארקיע וגוליבר יגרום למאות נוסעים מופתעים לטוס בחינם. אנחנו מתרגשים להתחיל במבצע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה