שיווק ופרסום

קבוצת מאניה חגגה 20 שנה באירוע ענק: מדוע און רפאלי נעדר?

קבוצת מאניה גרופ,  חגגה 20 שנה בהפקה נוצצת במיוחד בנמל תל אביב, כאשר כל הפרזנטורים של החברה הגיעו מחופשים, מלבד הפרזנטור החדש, און רפאלי, שנעדר מהסיבה הזו
מערכת ice | 
מאניה חוגגת 20 (צילום אור גפן)
קבוצת מאניה גרופ, בעלת רשתות האופנה מאניה ג'ינס לגברים ו-NOIZZ לילדים, חגגה אתמול (שלישי) 20 שנה בהפקה נוצצת במיוחד בנמל תל אביב. הגיעו מחופשים, הפרזנטורים של החברה סטפן לגר, צ׳רון שרי, ג׳וזי זירה (שגם כיכב על עמדת הדיג׳י), החתנים הטריים ינאי פרישר גוטמן ופלג, אלון מזרחי (האווירון) ובת הזוג אורית, אלכס אברבוך והמשפחה, דניאל ציוני ועוד.  און רפאלי לא הגיע אבל מסיבה ממש טובה, אימא ציפי רפאלי חגגה במסיבת הפתעה יום הולדת עם כל המשפחה.
״מאניה גרופ״, מקבוצות האופנה הגדולות בישראל, עם מעל ל-100 חנויות בפריסה ארצית ו-12 בארצות הברית,  חוגגת 20 שנה להקמתה באירוע מפואר ומושקע במתחם הטראסק בנמל תל אביב. לאירוע הענק, שכלל הופעות של תגלית השנה  והזמרת המובילה אודיה, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, דיג׳ייז מובילים, הגיעו מאות מוזמנים שחגגו יחד עם הנהלת הקבוצה.
מי שאירחו את המכובדים היו מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ, בעלי קבוצת ״מאניה גרופ״ שמסרו: "אנחנו נרגשים לציין 20 שנה לחברת מאניה גרופ שכיום נחשבת למובילה בתחומה. אנחנו רוצים לומר תודה לכל אנשי החברה וההון האנושי המדהים שהם חלק  בלתי נפרד בפאזל ובהצלחה שלנו ובהזדמנות זו מברכים את הפרזנטורים החדשים שלנו, און רפאלי וסטפן לגר שמצטרפים למשפחת מאניה".
אליאור אסלן, סמנכ״ל שיווק קבוצת מאניה גרופ: ״אני מברך את מאניה גרופ לעוד שנים רבות של עשייה ענפה.  אני גאה להוביל את מערך השיווק של החברה לצד אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אני נרגש לקראת צילומי הקמפיין הקרוב עם הפרזנטורים החדשים שמצטרפים לנבחרת מובילה לצד ג׳וזי זירה ושחקן הכדורגל המוביל צ׳רון שרי הולך להיות קיץ לוהט ועונה בלתי משכחת".
חגיגות 20 שנה למאניה (אור גפן)
חגיגות 20 שנה למאניה (אור גפן)
חגיגות 20 שנה למאניה (אור גפן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה