שיווק ופרסום
TBWA הוכתרה כסוכנות הבינ"ל 2022 ע"י מגזין פרסום יוקרתי
המגזין הבינלאומי ADWEEK בחר ב-TBWA/Worldwide לסוכנות הפרסום הבינלאומית של השנה, שנה שנייה ברציפות. בישראל מיוצגת TBWA על ידי משרד הפרסום יהושע
הישג לסוכנות הפרסום העולמית TBWA: הוכתרה כזוכה בתואר "הסוכנות הבינלאומית לשנת 2022" על ידי מגזין הפרסום היוקרתי אדוויק (ADWEEK), זו הפעם השנייה ברציפות.
"הלך הרוח בחברה יוצא מנקודת הנחה שדברים צריכים להשתנות, יכולים להשתנות ולהוביל לדרך חדשה בזכות אותו שינוי", אמר טרוי רוהנן, מנכ"ל TBWA/ worldwide בהתייחס לגדילה הבלתי פוסקת של חברת הפרסום אותה הוא מכנה - "קולקטיב משותף".
החברה זכתה לשבחים על השפה ותוצרי הקרייאטיב, הצמיחה העסקית, החדשנות ומיצוי הפוטנציאל עד תום ברחבי העולם. כיום החברה פרוסה ב-95 מדינות, מונה מעל ל-100 משרדים ומעסיקה יותר מ- 11,000 עובדים סביב העולם.
בישראל, מיוצגת TBWA על ידי משרד הפרסום יהושע. היו"ר והבעלים רמי יהושע מוסר: "זו גאווה גדולה להיות חלק מסוכנות הפרסום הכי קריאייטיבית והכי חדשנית בעולם. נמשיך להוביל את לקוחותינו למהלכים דיסרפטיביים פורצי דרך, תוך שימוש בשיטות ובמודלים המוכחים של TBWA".
המשרד הוקם בשנת 1994 על ידי רמי יהושע ונקרא בראשיתו "יהושע ושות'". ב-1997 רכשה ענקית הפרסום האמריקאית TBWA כ-25% ממניות החברה ושמה שונה ל"יהושע\TBWA".
עוד ב-
במרץ השנה, אחרי עזיבת המנכ"ל הקודם יגאל ברקת לבנק הפועלים, מינה רמי יהושע את יניב פיינשניידר, בן 47, למנכ"ל. יניב שימש בתפקידו האחרון כ-CMO בחברה הבינ"ל WATERGEN, לפני כן, שימש כסמנכ"ל השיווק של חברת נביעות, כמנהל השיווק של טרה ומילא תפקידים מגוונים בשטראוס ובטבעול.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.TBWA הבינלאומי - לא יהשועאילנה 12/2022/23הגב לתגובה זו1 0הקשר בין יהושוע ל TBWA הוא כלכלי נטו, למה לשים את הפרצוף של המטרידן הראשי בכתבה?סגור
-
2.משרד שהמנכ"ל בה הטריד מינית? זה הם? (ל"ת)יעל 12/2022/21הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.ממש לא הכי יצירתיים (ל"ת)יוני 12/2022/21הגב לתגובה זו0 0סגור