שיווק ופרסום

רני רהב חובק לקוח חדש: ייצג את חברת העגורנים

חברת "סקייליין עגורנים וטכנולוגיות" העבירה את תקציב הפרסום שלה לידיו אמונות של איש היח"צ המוביל. סקייליין שמה דגש על בטיחות בעבודה ומשתמשת בפיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, מבוססי בינה מלאכותית, כמו מרכז שליטה להפעלה ובקרה מרחוק של עגורני צריח, ומרכז תקשורת נתונים לצורך תפעול וניהול אתרי הבנייה ממרחק בטוח
מערכת ice | 
רני רהב (צילום פייסבוק/ רני רהב)
חברת "סקייליין עגורנים וטכנולוגיות" הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל בענף עגורני צריח, הן מבחינת מספר ומגוון הכלים העומדים לרשותה והן מבחינת היכולת לתת פתרון מלא לכל לקוח ולכל סוג של פרויקט. החברה עוסקת במכירת והשכרת מנופים, שירותי אחזקה, פירוק, הרכבה ושינוע מנופים, ייצור ציוד משלים, ייעוץ אישי ליזמים, קבלנים ומהנדסים ועוד.
בנוסף להתמחות האופרטיבית בענף העגורנים, לסקייליין מערך טכנולוגי ייחודי לפיתוח וייצור טכנולוגיות משלימות בענף העגורנים והבניה, בדגש על מתן מענה בטיחותי. "סקייליין קוקפיט" - סקייליין עגורנים וטכנולוגיות הגתה ופיתחה את "סקייליין קוקפיט" - מרחב בטוח על פני הקרקע המשמש מרכז ניטור, שליטה ובקרה ומאפשר למפעיל, לראשונה בעולם, לשלוט מרחוק בעגורן.
המערכת מושתתת על פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, מבוססי בינה מלאכותית ומציאות רבודה, המשמשת מרכז שליטה להפעלה ובקרה מרחוק של עגורני צריח, ומרכז תקשורת נתונים לצורך תפעול, ניהול ופיקוח אתרי הבנייה ממרחב בטוח. המהלך הפך את סביבת העבודה של המנופאים ואתר הבניה באופן כללי לבטוחה, יעילה וחסכונית. כפי שתיאר את הטכנולוגיה מירון ענבר, מנהל הבטיחות בחברת אלקטרה בנייה, שעשה שימוש בסקייליין קוקפיט באתר הבניה בפרויקט אור ים: "העבודה הסתיימה עם אפס תאונות בנייה!"
"עגורן היברידי מדגם EDL90" – הסוף למנופים הפועלים מעל בתי מגורים, גני ילדים ובתי ספר! אחד ממוצרי הדגל של סקייליין המותאם לבניה בשטח עירוני צפוף ולהתמודדות עם אתגרי אתרי ההתחדשות העירונית. העגורן מופעל בבטחה רק מעל גבולות גזרת האתר וכך  נמנעים ממצבים המסכנים את בטיחותם וחייהם של כל העוברים והשבים מחוץ לאתר הבניה, בשטחים הציבוריים, כאשר מעליהם פועל עגורן. עגורן עירוני לעבודה בטוחה בכל מקום - בין עמודי חשמל, באי תנועה, בתחנות רכבת, בכיכרות, במסגרת עבודות תשתית, בניית מבנים גבוהים ונמוכים ועוד. כמו כן, הפעלת מספר עגורנים מסוג זה באתר בנייה אחד מייעלת ומקצרת משמעותית את זמן הפרויקט.
החברה נוסדה ומנוהלת על ידי ברוך פרנס, יו"ר הדירקטוריון, ועל ידי גיא פרנס ואביב כרמל, מנכ"לים משותפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה