שיווק ופרסום
רשת אפריל השיקה את חנות הדגל שלה בקניון TLV
אפריל, רשת הביוטי הישראלית, השיקה את סניף הדגל החדש שלה בקניון TLV. החנות החדשה היא הגדולה והייחודית מבין 44 סניפי הרשת ועוצבה באופן שכמוהו עוד לא נראה בישראל, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל
אפריל, רשת הביוטי הישראלית, השיקה אתמול (רביעי) את סניף הדגל החדש שלה בקניון TLV. החנות החדשה היא הגדולה והייחודית מבין 44 סניפי הרשת ועוצבה באופן שכמוהו עוד לא נראה בישראל, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
לאירוע ההשקה הגיע דויד בנדק, הבשם הראשי של המותג bdk, המשווק בלעדית ברשת. בכירי רשת אפריל ובהם ארז חלבי, מנכ"ל הרשת אירחו יחד עם אורי סמיט, מנהל קניון TLV, שותפים מתחום הביוטי שזכו לקבל הדרכה על המותג היוקרתי, אנשי תקשורת ואורחי VIP.
עוד ב-
על האדריכלות ועיצוב החנות אמון סטודיו H2O PURE DESIGN אשר פיתח שפה גרפית וקונספט אדריכלי חדשים. האלמנט העיצובי הבולט ביותר בחנות הוא קיר האינפיניטי הענק המציג קולקציה של כ- 300 בקבוקי בשמים באופן עוצר נשימה. בנוסף, בחנות הותקנו מסכים דיגיטליים חדשניים של חברת SCREENS המתמחה בחווית קנייה דיגיטלית הודות למסכים המספקים תכנים ללקוח בעת שהותו בחנות.
"השקת החנות הזאת, היא ציון דרך מאד משמעותי עבורנו, השקענו רבות בסניף הזה על מנת ליצור חווית קנייה שלא נראתה בתחום הביוטי בארץ. קיר האינפינטי המפואר המוצג בחנות מציג פרזנטציה מרשימה והיצע רחב של מותגי בישום מובילים. הרשת ממשיכה להתפתח ולפתוח חנויות מעוצבות וראשונות מסוגן שימשיכו להציע ללקוחות את חווית הקנייה הייחודית והחדשנית שלנו בארץ וגם בעולם". אמר ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל.
"השקת החנות הזאת, היא ציון דרך מאד משמעותי עבורנו, השקענו רבות בסניף הזה על מנת ליצור חווית קנייה שלא נראתה בתחום הביוטי בארץ. קיר האינפינטי המפואר המוצג בחנות מציג פרזנטציה מרשימה והיצע רחב של מותגי בישום מובילים. הרשת ממשיכה להתפתח ולפתוח חנויות מעוצבות וראשונות מסוגן שימשיכו להציע ללקוחות את חווית הקנייה הייחודית והחדשנית שלנו בארץ וגם בעולם". אמר ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה