שיווק ופרסום
שופרסל מתחמשת למלחמה בקארפור: תקציב פרסום העתק עובר משרד
מנכ"ל שופרסל הנכנס, אורי וטרמן, מתכונן למלחמת הסופרמרקטים הגדולה: מינוי חדש של מנהל שיווק והעברת תקציב הפרסום הענק העומד על 120 מיליון שקל לאחר עשרות שנים מאדלר חומסקי ל גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS
ענקית המזון, שופרסל, מעבירה את תקציב הפרסום מאדלר חומסקי, לאחר תקופה קשה בה חוותה משברים תקשורתיים ועל רקע כניסתן של חברות בינלאומיות שעתידות להעלות את רף הלחצים כמו קארפור. המהלך מגיע גם לאחר שבהנהלה כבר החליפו את מערך השיווק עם מינויו אתמול של זיו קסלמן למנהל השיווק של שופרסל.
על פי הודעת שופרסל, החברה מעדכנת את תקציב הפרסום שלה - אחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל. לאחר עשרות שנים, יוחלף משרד הפרסום אדלר חומסקי במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS.
כזכור, מערך הפרסום של שופרסל הורכב זה שנים ארוכות משני משרדי פרסום: גיתם BBDO ואדלר חומסקי. משרד הפרסום גיתם BBDO ימשיך בתפקידו ואף יקבל נתח גדול יותר משהיה עד כה. תקציב הפרסום השנתי של שופרסל מוערך בכ-120 מיליון שקל.
גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS, הוא בעל ניסיון גדול מאד בתחום הקמעונאות בישראל ובין לקוחותיו נמנים הדיוטי פרי, גולף, גולף&קו, עמינח סנטר, אפריל, ועוד.
המשרד הוא בין החמישייה המובילה של משרדי הפרסום ונהנה מאמון של חברות בכירות במשק כדוגמת הבנק הבינלאומי, קופ"ח כללית, ביטוח ישיר (תשע), החברה המרכזית ועוד.
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל מסר: "אני מודה למשרד אדלר חומסקי שתרם רבות במהלך השנים למיצובה של קבוצת שופרסל והיה חלק בלתי נפרד מהצלחתה כמותג המוביל בישראל. לאחר שותפות מוצלחת עם המשרד, שני הצדדים יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ואת שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים.
כעת, אני מברך את משרד גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS שמצטרף לשורותינו, זאת יחד עם משרד גיתם BBDO שמלווה אותנו מעל ל-30 שנה בתחום הפרסום וימשיך לעשות זאת ואף יורחב פעילותו. אני סמוך ובטוח ששינוי זה יביא את הקבוצה לשיאים חדשים. שני המשרדים הללו יחדיו ידועים בקמפיינים הקריאטיביים שלהם באופן ברור ועקבי ואני מצפה לעבודה פורה ומשותפת".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.בושהח 07/2022/30הגב לתגובה זו1 0עובדים בשופרסל מרויחים שכר מינימום, קורעים תחת הנטל, שוברים את הגב והרגליים, חוזרים הביתה מתים!!! ומשרדי הפרסום מרויחים מליוניםסגור
-
כורעים תחת הנטליחי 08/2022/08הגב לתגובה זו0 0ולא כפי שנכתבסגור
-
5.סופרסלאורני 07/2022/30הגב לתגובה זו1 0במקום להוריד מחירים הם מפרסמים במיליונים נגד חברה חדשה שתקח מאיתנו פחות כסף על מוצרים דומים לעשות חרם על סופרסל עד שיודיעו שאת הכסף של הפרסום המיותר יעבירו לסיבסוד המוצרים שלהםסגור
-
4.פייק פרסוםפרסומוני תחמוני 07/2022/29הגב לתגובה זו1 0חבל על הפרסום. תשקיעו ביחס ללקוחות. בהגינות. בשקיפות. זה חשוב יותר מפרסום פייקסגור
-
3.תורידו מחירים עדיףגלעד 07/2022/29הגב לתגובה זו4 0במקום לשלם מיליוני שקלים למשרדי פירסום , תהיו זולים זה הפרסום הכי טוב , מנכלים שמרוויחים מיליונים עם שכל ב ###סגור
-
2.במקום לבזבז כסף על פירסום גבוה תורידו מחיריםמנהל קמפיינים 07/2022/27הגב לתגובה זו5 0במקום להשקיע מיליונים בפירסום תעשו הורדות מחירים משמעותיות זה הרבה יותר אפקטיבי עכשיו מפירסום מאסיביסגור
-
1.יש לאכוף את החוקאזרח רגלי 07/2022/26הגב לתגובה זו3 0אני קורא לכל אזרח שחייו וגופו יקרים לו, להתחיל לפעול אקטיבית נגד החזירים הישראלים שטסים על מדרכות להולכי רגל כשהם רכובים על קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים ואפילו קטנועים מונעים בנזין. בשלב ראשון יש להתקשר למוקד 106 של העיר בה אתה מתגורר ולדווח על מדרכות בהן יש את הפרות החוק הרבות ביותר. העיריה כבר תדאג לשלוח פקחים בשעות המתאימות "לעשות קופה" על העבריינים.סגור