שיווק ופרסום

קמפיין המחזור ירד מהמסך? זו תשובת הרשות השנייה למתלוננים

אחרי המחלוקות וטענות הבעד ונגד קמפיין תחתוני המחזור שיצא למקבצי הפרסומות לפני שבועיים - זו תשובת הרשות השניה לדרישות להוריד משידור
מערכת ice | 
קמפיין מודיבודי (צילום מודיבודי)
קמפיין תחתוני המחזור של חברת מודיבודי שיצא תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה" עורר אחרי שהתחילו משדריו ברצועות הפרסום, כשטענות נגד השידור עוררו תמיכה בקמפיין הנועז. בעקבות כך הוגשו תלונות ותמיכות לרשות השניה לטלוויזיה וקולנוע, והיום מפרסמת הרשות וכן החברה המפרסמת את תגובותיהם לתלונות.
"אנחנו מרגישות גאווה וזכות גדולה להיות הראשונות שמראות בטלוויזיה את המציאות אותה חוות נשים כל חודש בזמן הווסת", נכתב מטעם חברת מודיבודי שעומדת מאחורי הקמפיין, "תהליך טבעי ובריא שהייצוג הכנה שלו נגע באלפי נשים שכתבו לנו בהתרגשות ובהערכה.
"חשוב לנו לקחת חלק בשינויי השיח סביב הווסת לא כמשהו שיש להסתיר או להתבייש בו, אלא להראות לנשים ולנערות שמה שהן עוברות הוא נורמלי, ושהגוף שלהן בסדר, כמו שהוא. הרי כולנו בחיים בזכות המחזור הנשי שהוא טבעי לחלוטין.
"אנו מרגישות שדווקא בעיתוי ובזמנים קשים אלו עבור נשים בפרט, ועבור כולנו, הענקנו בפרסומת הזו תקווה לנערות ונשים באשר הן לדעת שיש מי שמאמינות שמותר לנו לנהל שיח כנה ומכליל המנרמל את גוף האישה. אנו מאחלות לכל ילדה, נערה, ואישה להרגיש טבעי לגבי הגוף שלה ומאחלות לכולנו שכל תעשיית הפרסום תראה בכך ערך".
נציב תלונות הציבור ברשות השניה מתייחס לפניות התומכות בשידור הקמפיין ומפרסם מכתב בו מצויין כי, "התקבלו כ-800 פניות נוספות התומכות בשידורה של הפרסומת בהן כ 100 פניות המציינות כי הורים רבים יכולים לנצל את הפרסומת ולתווך לילדיהם את הנושא. לצדן התקבלו כ-70 תלונות בהן נטען כי הפרסומת מעוררת אי נוחות בדרך בה היא מציגה את הנושא והפונים דרשו להסירה. כ-20 מהמתלוננים טענו כי היא עלולה לעורר אי נוחות בקרב ילדים שיצפו בה. הגורמים המקצועיים ברשות השנייה אשר בחנו את הפרסומת לאור תלונות הצופים סברו כי אין מקום להפסיק או להגביל את שידורה. אף אני סבור כי באיזון שבין אי הנוחות שמעוררת הפרסומת לבין חשיבות המסר כי המחזור הנשי הוא דבר טבעי, גובר המסר".
 

למתנגדי הקמפיין הגיב נציב פניות הציבור וכתב, "הגורמים המקצועיים ברשות השנייה אשר בחנו את הפרסומת לאור תלונות הצופים סברו כי אין מקום להפסיק או להגביל את שידורה. אף אני סבור כי באיזון שבין אי הנוחות שמעוררת הפרסומת לבין חשיבות המסר כי המחזור הנשי הוא דבר טבעי, גובר המסר. בנוסף אני סבור כי שידורה של פרסומת זו מעניק הזדמנות להורים לתווך את הנושא לילדיהם באמצעות צפייה משותפת בפרסומת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה