שיווק ופרסום
דליק ווליניץ בקמפיין חדש למכשירי שמיעה, כמה יושקע במהלך?
איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם על הובלת קמפיין פרסומי עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל. זוהי הפעם הראשונה שהחברה מפרסמת באמצעות פרזנטור. ובהיקף שמוערך במאות אלפי שקלים
רשת "שטיינר" משווקת מבחר מכשירי שמיעה שוויצריים דיגיטליים מתקדמים בכל העוצמות והגדלים, החל ממכשירי השמיעה הקטנים ביותר הממוקמים עמוק בתוך תעלת השמע, ועד למכשירים החזקים ביותר המורכבים מאחורי האוזן.
מגוון המכשירים המשווקים על ידי החברה מכסה באופן מוחלט ובלעדי את כל טווח הדרישות של מבוגרים וילדים כבדי שמיעה. התאמת מכשירי השמיעה המשווקים על ידי הרשת נעשית באופן ממוחשב על ידי קלינאי התקשורת המנוסים והמסורים של החברה.
היצע השירותים של החברה כולל בין השאר: מגוון גדול של מכשירי שמיעה, עזרי שמיעה איכותיים ואביזרים מתאימים, מערכות שמע לטלוויזיה, טלפונים, שעונים מעוררים ועוד. כמו כן, פתרונות להקלה על טנטון, אוזניות, אטמים למים, רעש או מוזיקה וכל סוגי הסוללות למכשירי השמיעה.
עוד ב-
אריק שטיינר, מנכ"ל שטיינר מכשירי שמיעה – סונובה ישראל: "הבחירה בדליק, אחד מאנשי הטלוויזיה הרדיו והתיאטרון המובילים בישראל, הייתה ברורה וטבעית מתחילת תהליך הסינון למציאת הפרזנטוור המתאים ביותר עבורינו. דליק עצמו מתמודד עם ירידה בשמיעה, ובמשך שנים ארוכות הדחיק את העניין; לאחרונה התחדש במכשירי שמיעה Phonak Paradise בסניף גן העיר שלנו, ודליק נדהם בעצמו מהשיפור שחל באיכות חייו עקב כך. כך הפך בנקל מלקוח מרוצה - לפרזנטור מעולה."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה