שיווק ופרסום

מיכל דליות תככב ביום המשפחה, קמפיין חדש לסופר נני

מיכל דליות, סופר נני  הישראלית, בג'וב חדש ומעניין בקמפיין חדש למותג הטיפוח של יוניליוור, פינוק. מנהלת תחומי הטיפוח האישי והבית ביוניליוור: "התחלנו את תהליך בניית השפה השיווקית החדשה של המותג, ידענו שאנחנו רוצים לבחור בדמות  שמייצגת את הערכים האלה ומהר מאוד חשבנו על מיכל דליות"
מערכת ice | 
מיכל דליות ונגה בנר סוארי (צילום רפי דלויה)
פינוק, מותג הטיפוח, הודיע היום (שני) בחר במיכל דליות, הזכורה כ-'סופר נני' הישראלית, להוביל את הקמפיין החדש שהוא משיק לכבוד יום המשפחה, ב-01 בפברואר 2022. 
מיוניליוור נמסר כי הבחירה במיכל דליות לפנים החדשות של המותג נולדה מהחיבור המובהק שלה עם ערך הליבה של "פינוק" – המשפחה. דליות מככבת כעת קמפיין טלוויזיה הומוריסטי ומעורר הזדהות, המציג סיטואציות שונות של משפחות בישראל בזמן המקלחת.

על סט הצילומים של הקמפיין ליוותה את מיכל דליות נגה בנר סוארי, מנהלת תחומי הטיפוח האישי והבית ביוניליוור, המנהלת את המותג, אשר אמרה: "משפחה היא אולי הערך הכי ישראלי שיש, כיוון שהיא מרכזית וחשובה בחייהם של כל כך הרבה ישראלים. פינוק הוא מותג טיפוח ישראלי שורשי שנמצא כמעט בכל בית בישראל, והזיהוי בינו לבין הערכים של בית ומשפחה הוא עמוק וחזק.
כשהתחלנו את תהליך בניית השפה השיווקית החדשה של המותג, ידענו שאנחנו רוצים לבחור בדמות  שמייצגת את הערכים האלה ומהר מאוד חשבנו על מיכל דליות, האחת והיחידה. לצד הבחירה במיכל, יצרנו בקמפיין החדש שלנו שפה קלילה המשלבת סיטואציות יומיומיות, שכל אחד מאיתנו יכול להזדהות איתן,. במקביל אנחנו שמחים להשיק מהדורה מיוחדת של פינוק ליום המשפחה, מאוירת באופן מקסים. פינוק מאחל לכולן ולכולם יום משפחה שמח"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה