שיווק ופרסום
סקר המפרסמים הגדול חושף: ynet מוביל, מאקו צמוד ו-N12 מחזק
מסקר שנערך בקרב 900 אנשי שיווק ופרסום עולה כי כ-33% מהנשאלים פרסמו באתר מבית ידיעות אחרונות, אך האתרים של ערוץ 12 מובילים חזק בשלישיה הראשונה. מי מוביל בעיתונות הכלכלית ומה צפוי ב-2021?
משבר הקורונה והסגרים החוזרים הנשנים גרמו למפרסמים הגדולים לחשב מסלול מחדש, ולנתב את תקציבי הענק שלהם אל המסכים שלנו בעודנו סגורים בבית, בין אם לטלוויזיה או לדיגיטל.
מסקר של קהילת מנהלי שיווק מצייצים בשיתוף חברת הסקרים Segmanta בו השתתפו כ-900 אנשי שיווק ופרסום עולה כי האתר המוביל בקרב המפרסמים הוא ynet, כאשר 33% מהמשיבים לסקר העידו כי פרסמו באתר זה. אחריו, מאקו מבית קשת עם 29.6% מהקולות ו-N12, מבית חברת החדשות, שנכנס לזירה רק השנה, כבר תופס מקום מכובד בשלישייה הראשונה עם 19% מהקולות. למעשה, שני אתרי החדשות הגדולים של קבוצת קשת מדורגים בשלישיה הראשונה. במקום הרביעי אתר וואלה הוותיק עם 17.8% מקולות הנשאלים.
באשר לתקשורת הכלכלית אתר גלובס מוביל את העדפת אנשי השיווק עם 16.1% מהקולות צמוד אליו אתר TheMarker עם 15.1%. אתר כלכליסט עם 14.5% מקולות הנשאלים.
ומה לגבי 2021? בתשובה לשאלה באילו אתרים בכוונתם לפרסם בשנת 2021, לפי הסקר, מסתמן ש-ynet יופיע פעם נוספת בראש הטבלה. כ-35.2% העידו שבכוונתם לפרסם באתר החדשות מבית ידיעות אחרונות. כמו כן, 33.7% מהנשאלים השיבו שבכוונתם לפרסם במאקו וכ-23.3% ב-N12. במקום הרביעי וואלה עם 19.8% מהקולות. בגזרה הכלכלית, מסתמן שגלובס ימשיך להוביל את העדפת המפרסמים שנה נוספת. כ-19.4% העידו על כוונתם לפרסם באתר בשנת 2021. צמוד אליו אתר TheMarker עם 18.3% מהקולות, וכלכליסט עם 17.1% מקולות הנשאלים.
*הבחירה בטבלה זו רב ברירתית.
הסקר התקיים במהלך חודש דצמבר בקרב חברי בקהילת מנהלי שיווק מצייצים. מבין העונים, 32.8% מנהלי שיווק מתעשיות מגוונות בכל הענפים והתחומים במשק, מתוכם כ-14% מתחום מוצרי הצריכה ו–10.9% מתחום התקשורת. מבין המשיבים היו גם עובדי תעשיות מזון, קמעונאות, בריאות, עמותות, פיננסים, גופי ממשלה, חברות אופנה ומוסדות לימוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.כמות גולשיםחסר עוד נתון 12/2020/28הגב לתגובה זו0 0חסר כמות של כמויות גולשים ואז הסדר מתהפך . חסר גם עוד נתון שעורכי הסקר הם לא אוביקטיבים והם ממובילי הלפרסם פרפורמנס . הנתון העיקרי לגבי מאקו הוא שרוב גדול מהמפרסמים מקבלים שם חינם מתוך עסקת ה-360 .סגור
-
1.חסר נתוןמירן 12/2020/25הגב לתגובה זו0 080 אחוז ממנהלי השיווק שהשתתפו בסקר יפוטרו בשנתיים הקרובות כי לא היו יצירתיים והלכו כמו עדר לטמקא וגלובס וזרקו שם כסף על באנרים וכתבות שאף אחד לא באמת ראהסגור


