שיווק ופרסום
מודרן טוקינג תטפל בתקציב הדיגיטל של סן פלגרינו ופרייה
משרד הפרסום של אבירן מניר יקבל לידיו את מותגי המים המוגזים מבית טמפו. אחד הקמפיין שכבר עלה נוצר בשיתוף עם סטודנטים של הבצפר, כשחלק מההכנסות ממנו יוקצה למלגות עבורם
מודרן טוקינג של אבירן מניר יטפלו בתקציב הדיגיטל של סן פלגרינו ופרייה (Perrier) בישראל. במשרד הפרסום יעלו קמפיינים לקידום מותגי המים המוגזים מבית טמפו.
במסגרת המהלך הפרסומי של פרייה נרקם שיתוף פעולה עם תלמידי הבצפר של חברות הפרסום, כשחלק מההכנסות יועברו לטובת מלגות עבורם.
קראו עוד ב-ice
מניר ומודרן טוקינג מטפלים גם במותגים כיף של סנו, אגאדיר, רשת אפריל, אתר החרמון, פארק המים שפיים, רשת רונית רפאל, קניון שבעת הכוכבים ועוד.
- מפרסמים תובעים את גוגל: "מונעת תחרות בשוק הפרסום המקוון"
- רינה מצליח חוטפת מהרשות השנייה: "פוגעת אנושות בחברה החרדית"
- יואב לימור תקף את הרבנות, אבישי גרינצייג בתגובה: "ציוץ נבזי ומרושע"
מניר ומודרן טוקינג מטפלים גם במותגים כיף של סנו, אגאדיר, רשת אפריל, אתר החרמון, פארק המים שפיים, רשת רונית רפאל, קניון שבעת הכוכבים ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.כל הכבוד משרד של תותחים (ל"ת)דן 06/2020/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תותח, מקצוען ו...נשמה טובה. בהצלחה! (ל"ת)אי ירוק בים 06/2020/10הגב לתגובה זו1 0סגור


