שיווק ופרסום

מוחאים כפיים לצוותים הרפואיים: מי מעורב ביוזמה?

מרבית גופי התקשורת, בהם חדשות 13, החדשות 12, כאן 11 ו-ynet שידרו על מסך מפוצל אחד את מפגן הסולידריות ביוזמת מכינת עין פורת. אילו עוד חברות במשק נרתמו למהלך? 
מערכת אייס |  2
מוחאים כפיים לצוותים הרפואיים
בימים האחרונים עוברת ברשתות החברתיות הודעה המבשרת על יוזמה של מכינת עין פורת להוציא את אזרחי ישראל למרפסות ברחבי הארץ, ולמחוא כפיים יחד לצוותים הרפואיים. ביום ה' בשעה 18:00 תוזמנה מחיאת הכף המפרגנת כאות תודה לצוותים הרפואיים ולמתנדבים.
לרגל האירוע, יזמו בחדשות 13 משדר בהשתתפות מרבית גופי התקשורת שישדרו על מסך אחד מפגן סולידריות שישודר במסך מפוצל בחדשות 13, חדשות 12, כאן 11,  ynet, וואלה, ערוץ הכנסת, ערוץ הספורט, ערוץ 9, רויטרס וכלי תקשורת רבים מהעולם. לשם כך נרתמה גם ״מזמור הפקות״ אשר מעניקה את כל הצוותים הטכניים של השידור, וכן חברת LIVEU התגייסה להעברת השידור המורכב בארץ ולעולם. רמי לוי, הבעלים של רשת הקמעונאות שיווק השקמה, התנדב למימון הפקת הפרויקט. 
״בתקופה שכזאת על כולנו להתאחד ולומר תודה לצוותים הרפואיים שעובדים קשה למעננו. מרגש אותי לראות את האחדות של העם שלנו ברגעים קשים כמו אלו. כל עובדי רשת רמי לוי שיווק השקמה מחזקים את העוסקים במלאכת הקודש, באחריות ובמסירות ואומרים תודה! בעזרת השם וכל עוד נמשיך להישמע להוראות משרד הבריאות, נעבור את משבר הקורונה כשאנו חזקים, בריאים ומאוחדים", אמר לוי על היוזמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזו "הפקה"? זה עולה כסף שאנשים מוחאים כפיים מהבית? (ל"ת)
    לא הבנתי 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    שכוייח!
    אני 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכוייח!
    סגור