שיווק ופרסום
הג'וב החדש של אדם פולצ'ק: משנה למנכ"ל הראל ביטוח
פולצ'ק עובר לחברה שהייתה אחת מלקוחותיו האסטרטגיים בליאו ברנט. הוא יעמוד בראש החטיבה הדיגיטלית החדשה שהוקמה בחברה, ובנוסף ירכז תחתיו את כל פעילות הפרסום והשיווק
ימים ספורים לאחר הפרישה המפתיעה של אדם פולצ'ק מתפקיד מנכ"ל ליאו ברנט, היעד הבא שלו נחשף במינוי לא פחות מפתיע כמשנה למנכ"ל חברת הביטוח הראל שגם יעמוד בראש חטיבת הדיגיטל החדשה של החברה. במסגרת תפקידו פולצ'ק גם ירכז תחתיו את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה.
החטיבה הדיגיטלית אותה ינהל פולצ'ק היא חלק מיישום תכנית אסטרטגית שנבנתה וגובשה בסיוע יועצי קבוצת דלויט הבינלאומית. בחברת הביטוח מסבירים כי מינויו של פולצ'ק מקדם את "השינוי המבני שנועד להגברת המיקוד בלקוחות".
בחברה מקווים שניסיונו של פולצ'ק מעולם הפרסום והיכרותו עם הראל שהייתה (ועדיין) לקוח אסטרטגי של המשרד אותו ניהל תוביל אותה לפיתוח ויישום של יכולות ניתוח נתונים ושימוש בתהליכים דיגיטליים שיאפשרו לחברה "להציע פתרונות מותאמים אישית ללקוח, החל משלב המכירה, דרך הקשר עם הלקוח והשירות ללקוח, הטיפול בתביעות וחידוש חוזי הביטוח".
במילים אחרות, בעידן הביג דאטה שבו מסע הלקוח נעשה בזירות הדיגיטל בו הוא משאיר מידע רב ושימושי שבו ניתן להשתמש כדי להציע לו הצעות פרסונליות וממוקדות ככל האפשר, פולצ'ק מגיע כדי למקסם את ניהול המידע לקראת התחרות האגרסיבית בשנים הקרובות בגזרה זו, בין כל חברות הביטוח. הניסיון הרב של פולצ'ק ממשרד פרסום בסדר הגודל של ליאו ברנט (מקבוצת פובליסיס) ולקוחות מובילים כגון סמסונג, שטראוס ועוד הוא הערך המוסף שאותו הוא מתבקש להביא לשולחן כדי לקחת את חברת הביטוח כמה צעדים קדימה בעולמות הדיגיטל.
מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "השימוש בטכנולוגיות מתקדמות שמפותחות בהראל בשילוב ההון האנושי של הראל, עובדים וסוכנים כאחד, מצעידים את החברה קדימה ומאפשרים לה להתמודד עם האתגרים של הסביבה הדיגיטלית המתפתחת בארץ ובעולם, ועם השינויים בהרגלי הצריכה של הציבור".
סיבוני הוסיף כי "עם תחילת יישום האסטרטגיה העסקית החדשה, לפני כ-3 שנים, במסגרתה הושם דגש על הטמעת כלים טכנולוגיים - הצלחנו להציג שיפור משמעותי בחוויית הלקוח, תמחור מדויק יותר בהתאם למאפייני הלקוח ושיפור הממשקים מול הלקוחות, המעסיקים והסוכנים".
עוד הוסיף סיבוני, כי "הטמעת הכלים הדיגיטליים בחברה נעשתה באופן שעלה על המצופה. כעת, אנו בשלים לביצוע קפיצת המדרגה הבאה, שנדרשת לאור שינוי במאפייני הצריכה של הלקוחות, הפעילות ברשתות החברתיות והאופן שבו הלקוחות מתקשרים וצורכים מידע; לצורך ביצוע האסטרטגיה המתקדמת שאימצנו, בחרנו לצרף להראל את אדם פולצ'ק, שכיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, מקבוצת פובליסיס, אשר זכה תחת הובלתו של פולצ'ק בפרסים יוקרתיים רבים. צירופו של אדם פולצ'ק להנהלה הבכירה של הראל, יאפשר להראל ליישם את היכולות הדיגיטליות הגבוהות שפותחו בה, והתאמתן לעידן השיווק הדיגיטלי, בהתאמה לצרכי הלקוחות ולהעדפותיהם, תוך שימוש בכלים החדשניים ביותר".
חטיבת הדיגיטל שבראשה יעמוד פולצ'ק תנהל את אגף הדאטה של החברה, ותעניק "הכוונה מקצועית לחטיבות העסקיות בפיתוח מוצרים מותאמים ובהצעות מותאמות ללקוחות". כמו כן, חטיבת הדיגיטל תנהל את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה וקשרי החוץ של החברה.
ניר כהן, המכהן כיום כמנהל חטיבת המטה וכן כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ימשיך לנהל את עבודת המטה, ובנוסף ירכז תחתיו את המכירות בכל ערוצי ההפצה השונים, לרבות פעילות החברה באמצעות סוכניה, מערך המשווקים וסוכנויות ביטוח שבבעלותה המלאה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(25):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.הראל תזהרוטיפאי 11/2019/06הגב לתגובה זו0 0אל תסחפו אחרי ההצגות של פולצ׳ק, כל דבר שהוא אומר תבדקו עם מומחים, אחרת יעוף הרבה כסף על כלוםסגור
-
הממורמרים והקנאיםחה! 11/2019/11הגב לתגובה זו0 0קשה לפרגן לאדם כל כך מצליח, עם לב ענק, שסוחף אחריו כל כך הרבה אנשים. אז יושבים מסכנים מאחורי מקלדת ומוציאים תסכול החוצה... ענף עלוב. פולצ׳ק תן בראש יא תותח !!סגור
-
19.יאללה ביי לא נתגעגע (ל"ת)קנדי 11/2019/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
18.תגובה ל-17אמנון 11/2019/03הגב לתגובה זו2 0קצת מוזר ללכלך על תחום שפרנס אותך כל החיים, כשהיית בפנים הכל היה זוהר, ועכשיו כשיש משהו חדש על הפרק עולם הפרסום דוחה ולא רלוונטי. לא יפה.סגור
-
17.תגובות שמוכיחות שפולצ׳ק עשה בשכלשי 11/2019/03הגב לתגובה זו2 1טוב עשה פולצ׳ק שהחליט סופסוף לברוח מעולם הפרסום הדוחה והלא רלוונטי שמלא באנשים דוחים ולא רלוונטיים. הבנאדם יותר מוכשר מכם והגיע הרבה יותר רחוק מכם ואתם בתגובה מטנפים בעילום שם. אתם פתטיים. אין לי ספק שהוא יצליח בתפקידו ובניגוד למה שכתוב בתגובות 13 ו-14 פולצ׳ק הוא ממש לא נוטש ידוע ואין לי ספק שזה יחזיק הרבה מעבר לשישה חודשים.סגור
- טען עוד
-
בסדר בסדר פולצ׳ק (ל"ת)צ׳יקו 11/2019/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.אגו ומוצרים דיגיטליים שווהעמי 11/2019/01הגב לתגובה זו3 1חרא של מוצרים דיגיטליים, פולצ׳ק יודע לעשות רק פולצ׳קסגור
-
15.איש פרסום לא יכול לנהל דיגיטל של ארגוןיאיר 11/2019/01הגב לתגובה זו6 3מי היועצים שייעצו כזה מהלך עבור הראל? הזויסגור
-
14.פולצק נוטש ידוע (ל"ת)פילו 10/2019/31הגב לתגובה זו4 2סגור
-
ולא מוכשרים (ל"ת)נוטש רק אנשים עלובים 11/2019/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.מינוי הזוי לגמרי. אני נותן לזה 6 חודשים (ל"ת)ירון 10/2019/30הגב לתגובה זו1 0סגור
-
12.ביטוח הראל יש!!! זכינו!!!סוכן כפול 10/2019/30הגב לתגובה זו5 1יואו איזה כיף זה לזכות בכזה אדם פולצ׳ק, כזה אמיץ, לוחם, גבר גבר - יווו מה נעשה עכשיו עם הביטוח שלנו, נתפוצץ, נעוף, נמכור אותו כמו מים, לא כמו מים, כמו מים מוגזים!!! תודה לך פולצ׳ק ובאמת כל הכבוד שאתה קיים כי בלעדיך אנחנו כלום, כל העולם בלעדיך הוא כלום, תודה!סגור
-
11.כמה שנאה יש פהשיקו ודיקו 10/2019/30הגב לתגובה זו3 0אין על פרסום. מייצרים זבל, מתנהגים כמו זבל.סגור
-
10.חחח... כמה ממורמרים יש כאןשי 10/2019/30הגב לתגובה זו10 8הבנאדם שיחק אותה וצוחק כל הדרך אל התפקיד החדש וכל הדרך אל הבנק (או חברת הביטוח במקרה הזה). הוא יעבוד בעבודה של גדולים בזמן שאתם תמשיכו לשחק בקקה. הוא ירוויח בחודש כמה שאתם תרוויחו בחצי שנה. תמשיכו עם המרמרת שלכם אם זה עושה לכם טוב. מצד שני קצת פרגון לא יזיק ואולי אפילו הבנה שאם חברות גדולות עדיין מגייסות אנשי פרסום לתפקידים בכירים זה טוב לענף הפרסום המסכן.סגור
-
אתה צודק כל כךצ׳יקו 10/2019/30הגב לתגובה זו0 0הבעיה שהבן אדם הזה צחק כל הדרך על כווולם לא משנה לאן היא הובילה, זה לא הכסף שקובע אלא הבן אדם עצמו. וביטוח הראל זה לא עבודה של גדולים זה עבודה של אנשים לא רלוונטיים - חדשות רעות לעולם הפרסום...סגור
-
9.עולם מיושן, מערכתי ושנוא על כולם. מתאים כמו כפפה לידג׳בטה 10/2019/30הגב לתגובה זו5 1ברוך הבא אדם פולצ׳ק, תרגיש בביתסגור
-
8.כל החבוד! אתא פשוט אדם נפלה, ממש נבלה! (ל"ת)זאב 10/2019/30הגב לתגובה זו1 0סגור
-
7.מה כאילו עשית את זה עם טיזר??מחלקה כירורגית 10/2019/30הגב לתגובה זו3 1מה אתה בניינטיז? קצת מעורר רחמים.סגור
-
6.מלך!!!! אלוף!!! תותח!!! מלחמה!!!יוסי צרפתי 10/2019/30הגב לתגובה זו5 0מת לעבוד בשבילך!! מת עליך!! מת על ביטוח!! מת על ריטיינר!! אני מת מת מת מתסגור
-
5.זה בדיחה?? יש עוד חלק ב׳קמפיין׳ ??שני 10/2019/30הגב לתגובה זו2 1אנשי ביטוח שנסו מתניים, מצפה לכם מסע מסויט עם אדם שממש אבל ממש מאוהב בעצמוסגור
-
4.בקיצור מנהל שיווק בחברת ביטוח, רחמיםמוזס 10/2019/30הגב לתגובה זו6 1זה הכי טוב שהצלחת??? אחרי שכמעט שכנעת את כולנו שאתה הדבר הכי טוב, יפה, חכם, יצירתי ומוכשר שיש עלי אדמות... כמה עצובסגור
-
3.יופי של רכישה (לא באמת)עמוס 10/2019/30הגב לתגובה זו3 1בעולם הביטוח עוד יחשבו שהוא מבין משהו בקריאטיבסגור
-
2.או שירהנועה 10/2019/30הגב לתגובה זו0 0אחלה גבר, המון בהצלחהסגור
-
1.כל הכבוד ! אחלה גוב. צעד חכם (ל"ת)ע. 10/2019/30הגב לתגובה זו2 4סגור
-
צעד חכם מאודאוראלי 10/2019/30הגב לתגובה זו0 1זה חכם, זה טוב, זה מהלך! לא סתם, ממש מהלך של מנצחים. זכינו, פשוט זכינוסגור