שיווק ופרסום

הג'וב החדש של אדם פולצ'ק: משנה למנכ"ל הראל ביטוח

פולצ'ק עובר לחברה שהייתה אחת מלקוחותיו האסטרטגיים בליאו ברנט. הוא יעמוד בראש החטיבה הדיגיטלית החדשה שהוקמה בחברה, ובנוסף ירכז תחתיו את כל פעילות הפרסום והשיווק
משה בנימין |  25
אדם פולצ'ק (צילום יח"צ)
ימים ספורים לאחר הפרישה המפתיעה של אדם פולצ'ק מתפקיד מנכ"ל ליאו ברנט, היעד הבא שלו נחשף במינוי לא פחות מפתיע כמשנה למנכ"ל חברת הביטוח הראל שגם יעמוד בראש חטיבת הדיגיטל החדשה של החברה. במסגרת תפקידו פולצ'ק גם ירכז תחתיו את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה. 
החטיבה הדיגיטלית אותה ינהל פולצ'ק היא חלק מיישום תכנית אסטרטגית שנבנתה וגובשה בסיוע יועצי קבוצת דלויט הבינלאומית. בחברת הביטוח מסבירים כי מינויו של פולצ'ק מקדם את "השינוי המבני שנועד להגברת המיקוד בלקוחות".
בחברה מקווים שניסיונו של פולצ'ק מעולם הפרסום והיכרותו עם הראל שהייתה (ועדיין) לקוח אסטרטגי של המשרד אותו ניהל תוביל אותה לפיתוח ויישום של יכולות ניתוח נתונים ושימוש בתהליכים דיגיטליים שיאפשרו לחברה "להציע פתרונות מותאמים אישית ללקוח, החל משלב המכירה, דרך הקשר עם הלקוח והשירות ללקוח, הטיפול בתביעות וחידוש חוזי הביטוח".
במילים אחרות, בעידן הביג דאטה שבו מסע הלקוח נעשה בזירות הדיגיטל בו הוא משאיר מידע רב ושימושי שבו ניתן להשתמש כדי להציע לו הצעות פרסונליות וממוקדות ככל האפשר, פולצ'ק מגיע כדי למקסם את ניהול המידע לקראת התחרות האגרסיבית בשנים הקרובות בגזרה זו, בין כל חברות הביטוח. הניסיון הרב של פולצ'ק ממשרד פרסום בסדר הגודל של ליאו ברנט (מקבוצת פובליסיס) ולקוחות מובילים כגון סמסונג, שטראוס ועוד הוא הערך המוסף שאותו הוא מתבקש להביא לשולחן כדי לקחת את חברת הביטוח כמה צעדים קדימה בעולמות הדיגיטל. 
מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "השימוש בטכנולוגיות מתקדמות שמפותחות בהראל בשילוב ההון האנושי של הראל, עובדים וסוכנים כאחד, מצעידים את החברה קדימה ומאפשרים לה להתמודד עם האתגרים של הסביבה הדיגיטלית המתפתחת בארץ ובעולם, ועם השינויים בהרגלי הצריכה של הציבור".
סיבוני הוסיף  כי "עם תחילת יישום האסטרטגיה העסקית החדשה, לפני כ-3 שנים, במסגרתה הושם דגש על הטמעת כלים טכנולוגיים - הצלחנו להציג שיפור משמעותי בחוויית הלקוח, תמחור מדויק יותר בהתאם למאפייני הלקוח ושיפור הממשקים מול הלקוחות, המעסיקים והסוכנים".
עוד הוסיף סיבוני, כי "הטמעת הכלים הדיגיטליים בחברה נעשתה באופן שעלה על המצופה. כעת, אנו בשלים לביצוע קפיצת המדרגה הבאה, שנדרשת לאור שינוי במאפייני הצריכה של הלקוחות, הפעילות ברשתות החברתיות והאופן שבו הלקוחות מתקשרים וצורכים מידע; לצורך ביצוע האסטרטגיה המתקדמת שאימצנו, בחרנו לצרף להראל את אדם פולצ'ק, שכיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, מקבוצת פובליסיס, אשר זכה תחת הובלתו של פולצ'ק בפרסים יוקרתיים רבים. צירופו של אדם פולצ'ק להנהלה הבכירה של הראל, יאפשר להראל ליישם את היכולות הדיגיטליות הגבוהות שפותחו בה, והתאמתן לעידן השיווק הדיגיטלי, בהתאמה לצרכי הלקוחות ולהעדפותיהם, תוך שימוש בכלים החדשניים ביותר".
חטיבת הדיגיטל שבראשה יעמוד פולצ'ק תנהל את אגף הדאטה של החברה, ותעניק "הכוונה מקצועית לחטיבות העסקיות בפיתוח מוצרים מותאמים ובהצעות מותאמות ללקוחות". כמו כן, חטיבת הדיגיטל תנהל את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה וקשרי החוץ של החברה.
ניר כהן, המכהן כיום כמנהל חטיבת המטה וכן כמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ימשיך לנהל את עבודת המטה, ובנוסף ירכז תחתיו את המכירות בכל ערוצי ההפצה השונים, לרבות פעילות החברה באמצעות סוכניה, מערך המשווקים וסוכנויות ביטוח שבבעלותה המלאה.
תגובות לכתבה(25):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    הראל תזהרו
    טיפאי 11/2019/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תסחפו אחרי ההצגות של פולצ׳ק, כל דבר שהוא אומר תבדקו עם מומחים, אחרת יעוף הרבה כסף על כלום
    סגור
  • הממורמרים והקנאים
    חה! 11/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לפרגן לאדם כל כך מצליח, עם לב ענק, שסוחף אחריו כל כך הרבה אנשים. אז יושבים מסכנים מאחורי מקלדת ומוציאים תסכול החוצה... ענף עלוב. פולצ׳ק תן בראש יא תותח !!
    סגור
  • 19.
    יאללה ביי לא נתגעגע (ל"ת)
    קנדי 11/2019/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    תגובה ל-17
    אמנון 11/2019/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קצת מוזר ללכלך על תחום שפרנס אותך כל החיים, כשהיית בפנים הכל היה זוהר, ועכשיו כשיש משהו חדש על הפרק עולם הפרסום דוחה ולא רלוונטי. לא יפה.
    סגור
  • 17.
    תגובות שמוכיחות שפולצ׳ק עשה בשכל
    שי 11/2019/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוב עשה פולצ׳ק שהחליט סופסוף לברוח מעולם הפרסום הדוחה והלא רלוונטי שמלא באנשים דוחים ולא רלוונטיים. הבנאדם יותר מוכשר מכם והגיע הרבה יותר רחוק מכם ואתם בתגובה מטנפים בעילום שם. אתם פתטיים. אין לי ספק שהוא יצליח בתפקידו ובניגוד למה שכתוב בתגובות 13 ו-14 פולצ׳ק הוא ממש לא נוטש ידוע ואין לי ספק שזה יחזיק הרבה מעבר לשישה חודשים.
    סגור
  • טען עוד
  • בסדר בסדר פולצ׳ק (ל"ת)
    צ׳יקו 11/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אגו ומוצרים דיגיטליים שווה
    עמי 11/2019/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חרא של מוצרים דיגיטליים, פולצ׳ק יודע לעשות רק פולצ׳ק
    סגור
  • 15.
    איש פרסום לא יכול לנהל דיגיטל של ארגון
    יאיר 11/2019/01
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מי היועצים שייעצו כזה מהלך עבור הראל? הזוי
    סגור
  • 14.
    פולצק נוטש ידוע (ל"ת)
    פילו 10/2019/31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • ולא מוכשרים (ל"ת)
    נוטש רק אנשים עלובים 11/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מינוי הזוי לגמרי. אני נותן לזה 6 חודשים (ל"ת)
    ירון 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    ביטוח הראל יש!!! זכינו!!!
    סוכן כפול 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יואו איזה כיף זה לזכות בכזה אדם פולצ׳ק, כזה אמיץ, לוחם, גבר גבר - יווו מה נעשה עכשיו עם הביטוח שלנו, נתפוצץ, נעוף, נמכור אותו כמו מים, לא כמו מים, כמו מים מוגזים!!! תודה לך פולצ׳ק ובאמת כל הכבוד שאתה קיים כי בלעדיך אנחנו כלום, כל העולם בלעדיך הוא כלום, תודה!
    סגור
  • 11.
    כמה שנאה יש פה
    שיקו ודיקו 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין על פרסום. מייצרים זבל, מתנהגים כמו זבל.
    סגור
  • 10.
    חחח... כמה ממורמרים יש כאן
    שי 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    10 8
    הבנאדם שיחק אותה וצוחק כל הדרך אל התפקיד החדש וכל הדרך אל הבנק (או חברת הביטוח במקרה הזה). הוא יעבוד בעבודה של גדולים בזמן שאתם תמשיכו לשחק בקקה. הוא ירוויח בחודש כמה שאתם תרוויחו בחצי שנה. תמשיכו עם המרמרת שלכם אם זה עושה לכם טוב. מצד שני קצת פרגון לא יזיק ואולי אפילו הבנה שאם חברות גדולות עדיין מגייסות אנשי פרסום לתפקידים בכירים זה טוב לענף הפרסום המסכן.
    סגור
  • אתה צודק כל כך
    צ׳יקו 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה שהבן אדם הזה צחק כל הדרך על כווולם לא משנה לאן היא הובילה, זה לא הכסף שקובע אלא הבן אדם עצמו. וביטוח הראל זה לא עבודה של גדולים זה עבודה של אנשים לא רלוונטיים - חדשות רעות לעולם הפרסום...
    סגור
  • 9.
    עולם מיושן, מערכתי ושנוא על כולם. מתאים כמו כפפה ליד
    ג׳בטה 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ברוך הבא אדם פולצ׳ק, תרגיש בבית
    סגור
  • 8.
    כל החבוד! אתא פשוט אדם נפלה, ממש נבלה! (ל"ת)
    זאב 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מה כאילו עשית את זה עם טיזר??
    מחלקה כירורגית 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה אתה בניינטיז? קצת מעורר רחמים.
    סגור
  • 6.
    מלך!!!! אלוף!!! תותח!!! מלחמה!!!
    יוסי צרפתי 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מת לעבוד בשבילך!! מת עליך!! מת על ביטוח!! מת על ריטיינר!! אני מת מת מת מת
    סגור
  • 5.
    זה בדיחה?? יש עוד חלק ב׳קמפיין׳ ??
    שני 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנשי ביטוח שנסו מתניים, מצפה לכם מסע מסויט עם אדם שממש אבל ממש מאוהב בעצמו
    סגור
  • 4.
    בקיצור מנהל שיווק בחברת ביטוח, רחמים
    מוזס 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה הכי טוב שהצלחת??? אחרי שכמעט שכנעת את כולנו שאתה הדבר הכי טוב, יפה, חכם, יצירתי ומוכשר שיש עלי אדמות... כמה עצוב
    סגור
  • 3.
    יופי של רכישה (לא באמת)
    עמוס 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בעולם הביטוח עוד יחשבו שהוא מבין משהו בקריאטיב
    סגור
  • 2.
    או שירה
    נועה 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה גבר, המון בהצלחה
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד ! אחלה גוב. צעד חכם (ל"ת)
    ע. 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • צעד חכם מאוד
    אוראלי 10/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה חכם, זה טוב, זה מהלך! לא סתם, ממש מהלך של מנצחים. זכינו, פשוט זכינו
    סגור