שיווק ופרסום
הקקטוס חוזר לאחר שנתיים של הפסקה: מי המשרד עם הכי הרבה עבודות בגמר?
20 סמנכ"לי שיווק ו-20 סמנכ"לי קריאייטיב מרכיבים את פאנל השופטים של קקטוס הזהב. 95 עבודות העפילו לשלב הגמר מאת 17 משרדי פרסום
לאחר שנתיים של הפסקה, אינספור דיונים, מחלוקות והצעות לייעול - קקטוס הזהב - תחרות הקריאייטיב של ענף הפרסום הישראלי חוזרת. המודל החדש שכולל בפאנל השופטים 20 סמנכ"לי שיווק (שנעדרו מהשיפוט בשנים האחרונות עד ליצירת משבר אמון בין המפרסמים למשרדי הפרסום) התכנס אתמול והיום לאירוע השיפוט במלון הילטון יחד עם 20 סמנכ"לי קראייטיב.
לפני שעה קלה, בבוקרו של יום השיפוט השני הוכרזה רשימת העבודות שהעפילו לשלב הגמר של התחרות, דהיינו הפיינליסטים שיתמודדו על מדליה. בסך הכל 95 עבודות העפילו לגמר מאת 17 משרדי פרסום. במקום הראשון במספר העבודות בגמר נמצא משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, אחריו אדלר חומסקי ובמקום ה-3 ניצב מקאן תל אביב.
רשימת העבודות בגמר התחרות
התחרות כוללת 20 קטגוריות שונות, בהן: מוצרי מזון, משקאות, שירותים פיננסים, מוצרי חשמל, בריאות וטואלטיקה, יופי ואופנה, נדל"ן ותשתיות, נופש ופנאי, תחבורה וקמעונאות.
אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום: "אני מברך את המפרסמים והפרסומאים על חזרה לתחרות קריאייטיב משותפת. היומיים שבילינו בשיפוט עבודות קריאייטיב והאימפקט של עבודות אלו על עסקי הלקוח הוכיחו את שותפות המטרה – קריאייטיב כמנוע צמיחה לעסקים. מאד נהניתי מהדיונים המשותפים סביב השאלה 'מהו קריאייטיב טוב'. אני בטוח שהעבודות הזוכות יהוו סמן דרך לשדרוג מקצועי של הענף".
תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי: "רשימת העולים לגמר מוכיחה שוב כי הקשר בין קמפיין מוצלח לבין מהלך מוצלח הוא קשר הדוק וברור. אנחנו שמחים על חזרת המפרסמים לתחרות הקקטוס ומאמינים שהעבודות המוצלחות ביותר יקבלו את מקומן הראוי בעת חלוקת הפרסים בטקס".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.סטולר תעשה לי ילד (ל"ת)תורמת ביציות מוסמכת 04/2015/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.משה תעשה טובהג׳יזס 04/2015/24הגב לתגובה זו1 0שהמשרדים ישלחו את הלינקים והקייס סטאדיז שיהיה אפשר לראות את העבודות בכתבה. זה יהיה נחמד. נשיקותסגור
-
2.מערכונים בגמראנונימי 04/2015/21הגב לתגובה זו4 2תנו למנהלי שיווק לשפוט בתחרות קריאייטיב. רק אל תתפלאו אחרי שמערכונים (לא ממש מצחיקים) של אדיר מילר ואורי גוטליב נבחרים לפיינליסטים. טוב, לפחות דביר לא שם.סגור
-
1.הגיע הזמןארט גרפונקל 04/2015/21הגב לתגובה זו11 1ואני בטוח שרק טוב יצא מהקקטוס הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור