שיווק ופרסום

עסקת ענק לפובליסיס בישראל: תרכוש את השליטה ב-C לפי שווי חברה של מעל ל-20 מיליון שקל

פובליסיס שמחזיקה ב-30% מחברת התוכן השיווקי C באמצעות באומן מעוניינת לרכוש את חלקם של פרומרקט ושאר השותפים. העסקה ממתינה לאישור הממונה על ההגבלים
משה בנימין |  3
יורם באומן (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)

קבוצת פובליסיס ישראל - נציגת פובליסיס העולמית, מעוניינת להגדיל את החזקותיה בחברת התוכן השיווקי C - כך נודע לאייס. הקבוצה, באמצעות באומן בר ריבנאי הגישה לממונה על ההגבלים העסקיים בקשה לאישור עסקה שבמסגרתה באומן /קבוצת פובליסיס תרכוש את חלקם של שותפיה: חברת פרומרקט, חנה גרטלר, ליאורה ניר ורוויטל בזל, כך שהבעלות על חברת התוכן השיווקי תשאר בידי באומן/קבוצת פובליסיס העולמית והשותף הנוסף - המנכ"ל ארז ברגבאום.

נכון להיום, מבנה הבעלות על החברה כולל את פרומרקט עם 30%, באומן בר ריבנאי עם 30% וקבוצת השותפים השלישית שכוללת את ארז ברגבאום, חנה גרטלר ורוויטל בזל עם 40%. העסקה המתוכננת תעמיד את פובליסיס העולמית על 90% מהחזקות המשרד ו-10% בידי ארז ברגבאום שימשיך לכהן כמנכ"ל החברה. 
לאייס נודע כי מדובר בעסקה שנעשית על פי שווי חברה של מעל ל-20 מיליון שקל - לא סכום של מה בכך, במיוחד כשמדובר בחברה מעולם התוכן השיווקי - תוכן ממותג. C נחשבת לחברה בעלת רווחיות גבוהה - עניין שניתן ללמוד עליו גם מהיקף העסקה. בין לקוחותיה נמנים פרוקטר אנד גמבל, שטראוס, שיכון ובינוי, הראל ועוד. החברה פועלת בישראל ובחו"ל ובשנים האחרונות גם גרפה פרסים מתחרויות קריאייטיב בזירה הבינלאומית.
C הוקמה לפני 8 שנים, ב-2007, על ידי זניט מקבוצת באומן, פרומרקט ואנשי מקסימום מדיה: ארז ברגבאום, רוויטל בזל וחנה גרטלר. באותה השנה הוקמה גם חברת התוכן השיווקי של קבוצת אדלר חומסקי גריי קונטנט. שחקנים נוספים בתחום התוכן השיווקי הם מקאן קונטנט מקבוצת מקאן תל אביב ו-BBDO קונטנט מקבוצת גיתם BBDO.  
הממונה על ההגבלים העסקיים אישר לאייס כי קבוצת פובליסיס העבירה לידיו בקשה לאישור העסקה. מארז ברגבאום מנכ"ל C ויורם באומן יו"ר פובליסיס ישראל נמסר: "אין תגובה". 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עסקת ענק :-) קצת נסחפנו...
    שי 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בואו נרגיע קצת קצת עם הכותרות. יכול להיות שזו עסקה מעולה אבל לקרוא לעסקה של 20 מיליון ש"ח עסקת ענק זו הסחפות פראית, אפילו במונחים של עולם הפרסום הישראלי ושל אייס. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה!
    סגור
  • אשרי וטוב לך (ל"ת)
    שרי 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הרכישה הכי טובה של פובליסיס בישראל
    לקוח 04/2015/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סי היא חברה מצוינת ואיכותית
    סגור