שיווק ופרסום
קריאייטיב בתוך הקופסא: השקת סיאט ליאון עם The Box במקום אדלר חומסקי
משרד הפרסום בניהולו של שי גורן מקבל לידיו את הטיפול בתקציב השקת דגם הליאון למרות שמדובר בתקציב בו מטפל אדלר חומסקי. רכש המדיה ייצא אף הוא מידי אדלר ויעבור ליוניברסל מקאן באמצעותה קונה The Box
יש מי שמגדיר את זה כהחלטה פוליטית שנועדה לרצות גורם מסוים, בהסכמה והבנה מצד אדלר חומסקי, ויש מי שרואה זאת כפתרון קריאיטיבי מנצח של The Box שהצליח להרשים את מנהל חטיבת סיאט מבית צ\'מפיון עד שזכה וקיבל לידיו את תקציב ההשקה של דגם הליאון של מותג הרכב סיאט.
נדמה שמאז ימיו במקאן אריקסון שי גורן לא מצא את עצמו ראש בראש מול אדלר חומסקי, וכעת הוא מעניק להם חומר למחשבה. למרות שבכירי צ\'מפיון מציינים באופן חד משמעי כי תקציב הפרסום של סיאט לא בדרך לעזוב את אדלר חומסקי ומדובר רק בפעילות נקודתית ובמשימה חד פעמית, עדיין, אובדן קמפיין של השקה אסטרטגית ומשעותית מבית צ\'מפיון אינה דבר של מה בכך. יתרה מזאת, העובדה שגורן ו-The Box מטפלים בתקציב מפקידה את רכש המדיה בידי יוניברסל מקאן באמצעותה קונה The Box על חשבון חברת המדיה של אדלר חומסקי מדיה-קום.
היום (יום ד\') יעלה קמפיין ההשקה לאוויר שלטובתו גייס The Box את היוצר והמפיק קותימן (אופיר קותיאל), הבמאי גל מוג\'ה ובגזרת הפרסום אריאל פרידן מבית פרדיסו. הרעיון במסגרת הקונספט של The Beat Goes On - המלווה את המותג ליאון, כולל הפקת קטע מוסיקה אלקטרוני שמבוסס כולו על הסאונד והצלים שמופקים תוך כדי שימוש בפיצ\'רים של הרכב.
קמפיין ההשקה הוא הגדול והמושקע ביותר של חטיבת סיאט השנה ויעמוד במונחי יפעת בקרת פרסום על כ-7 מיליון שקלים.
בקבוצת צ\'מפיון מתייחסים לעבודה עם The Box ואומרים לאייס: \"חברת צ\'מפיון מוטורס נמצאת במערכת קשרים ארוכת שנים עם משרד הפרסום אדלר חומסקי לשביעות רצונה בכלל ובחטיבת סיאט בפרט. מותג סיאט עובר מהפכה בשנים האחרונות עם הוספת מספר רב של דגמים חדשים וצמיחה של מאות אחוזים במספרי המסירות מדי שנה. בהמשך לכך משיקה בימים אלו בקמפיין ייחודי את סיאט לאון החדשה, המשפחתית הספורטיבית. פעילות זו בוצעה באופן חד פעמי בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום THE BOX AD . מלבד פרויקט זה, מנוהלת כל פעילות הפרסום והמדיה של סיאט על ידי אדלר חומסקי, המקיים בימים אלו קמפיין לדגם האביזה, כשבתכנון עוד מספר פרויקטים עתידיים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(24):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
21.THE BOX עושים יופי של עבודה (ל"ת)ארט דיירקטור 10/2013/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.סרטון נחמד מאוד. מתאים לרוח המותגאמיר גונן 10/2013/04הגב לתגובה זו0 0לא סרטון מועמד פרסים אבל בכל זאת הרבה יותר טוב ממרבית סרטוני הפרסומת לרכב שעלו כאן לאחרונה.סגור
-
19.אדלר חומסקי מפחדים - פתאום מישהו מראה להם איךקמפיינר 10/2013/04הגב לתגובה זו0 0פתאום מישהו מראה להם איך עובדים נכון. GREY - מאחוריכם!סגור
-
18.לא ראיתי שאדלר עשו כזאת עבודה מדהימה בגולףאני לא כמו כולם 10/2013/04הגב לתגובה זו0 0עם כל הכבוד, מותגים חייבים להתחדש כל הזמן ואי אפשר להיתקע עם אותו משרד לאורך זמן כי זה ניכר ברמת ההשקעה והקריאטביות. לא התעלפתי בלשון המעטה מהקמפיין שאדלר עשו לפולקסווגן גולף וזה המותג הכי חשוב של צ'מפיון, כך שאפשר להבין למה מחפשים שם כיוונים חדשים.סגור
-
17.לא מבין את הרוע הנוטף בתגובות, קמפיין ענייניקולגה, לא קונקורנט 10/2013/04הגב לתגובה זו0 0עצם העובדה שמדברים על זה כבר מוכיחה כי מולא בהצלחה החוק הראשון בפרסום. שי גורן לא צריך הוכחות ליכולת שלו ואם הלאון נראית בכל פינה בכל מדיה אפשרית כנראה שבכל זאת (ובניגוד לדעתם של כמה מגיבים שתולים) נעשית עבודה טובה בקמפיין.סגור
- טען עוד
-
16.מעתיקניםמעתיקנים 10/2013/03הגב לתגובה זו0 0איכס. גועל נפש. איך בצורה גלויה ובלי טיפת בושה הם פשוט מעתיקים בצורה כל כך בוטה. מזעזע ומגעיל. אתם עושים שם רע לענף הזה. שי גורן תתבייש.סגור
-
https://www.youtube.com/watch?v=rufQ4_IfxbU (ל"ת)אל תעתיק 10/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.סרטון מעפן. שלא יעופו על עצמםתקציבאית זוטרה 10/2013/03הגב לתגובה זו0 1יש המון ביצועיים הרבה יותר טובים עם הרעיון הזה. יצא להם עוד פרסומת באנלית מאשר קליפ מוסיקלי אמיתי ומגניבסגור
-
14.תבדקו במשפחהיואב 10/2013/03הגב לתגובה זו0 2חבל שלא בדקתם קשרים משפחתיים של חלק מהשחקנים בסיפור. אין כל קשר למקצועיות....סגור
-
13.מוכשרים?מוכשרים? 10/2013/02הגב לתגובה זו0 1מוכשרים בלגנוב בלי בושה סרט של VW אחד לאחד. (כמובן שהסרט המקורי פי 100 יותר טוב). תתבישו לכם!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=_56vWaaCxjgסגור
-
12.מאיפה לכם איך יצא הסרט, הוא עוד לא עלה?!?מפרגנת 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0משמח לשמוע שיש שם לקוחות שהקריאייטיב והאסטרטגיה עוד משנים להם משהו, אבל מאיפה המגיבים המחמיאים או המלעיזים יודעים להלל או לקטול את הסרטון? הבנתי שהקמפיין בכלל טרם עלה לאויר :-))סגור
-
11.שום סיבהמתחרה של אדלר 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0אדלר משרד מצוין עם אנשי קריאטיב מעוליםסגור
-
10.טיק טיק. לא זוכר איך האוטו נראה. טיק טיק (ל"ת)פאנקי 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.ישחיפושית סרט בדיוק כזה של הונדהמנוע חיפוש 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0יש סרט בדיוק כזה, אחד לאחד של הונדה שאומר: ״ כמה טוב שדברים קטנים פשוט פועלים״ אבל הבימוי והצלילים פשוט אותו דברסגור
-
8.כל הכבוד שייק'האחד מהתעשייה 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0כל עקיצה של הלווייתנים השמנים והשבעים האלה - מבורכת! כמו שאני מכיר את הדברים האלה, זה בדרך לפרידה בין אדלר לצ'מפיונס...סגור
-
7.מזכיר את הפרסומות בתקופה שטלעד הייתה זכיינית (ל"ת)סוסיתא 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.רואים שבאת ממקאן !שי גורן - אתה תותח 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0אין מה לעשות, מי שגדל במקאן אריקסון והפך להיות משנה למנכ"ל במקאן- לא יכול להיות פחות מתותח על. אדלר חומסקי - לא נורא - אוהבים אותכם.סגור
-
5.בכבודאייל חוצקי 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0הפסדתי להם בכבוד. אחלה סרטסגור
-
4.קרייאטיב מרענן. הבעיה עם אדלר זה ש...איתן 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0הם כבר בטוחים שצ'מפיון בכיס שלהם שנים ועושים להם דברים שגרתיים ומשעממים, אז משרד קטן יכול להפתיע ולקחת תקציב ומגיע להםסגור
-
3.החבר'ה ב THE BOX ובראשם שי גורן מאוד מוכשרים!איתן 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד להם ובהצלחה!!!סגור
-
2.יצא להם סרטון אש!מגניב 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0https://www.youtube.com/watch?v=sC-ycrad5fkסגור
-
רק שאת האש הזאת הונדה הציתו בקאן לפני עשור...ההיסטוריה חוזרת 10/2013/03הגב לתגובה זו0 0https://www.youtube.com/watch?v=rufQ4_IfxbUסגור
-
1.קקי של סרטקקי של סרט 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0מה קורה שם? למה יש מדפסת תלת מימד????סגור
-
זה כל הטוויסט! רואים שלא הבנת! (גם אני לא ממש (ל"ת)אבי פרינט 10/2013/02הגב לתגובה זו0 0סגור