שיווק ופרסום
משרד הפרסום יחלק מענק חריג על סך אלף שקלים - מה התנאי?
בבוקר אחד שגרתי, בלי חגים ובלי בונוסים, הכריז גדעון עמיחי על צעד יוצא דופן שמטרתו לעורר השראה ולמידה. מה בדיוק דרש מעובדיו בתמורה למתנה הלא צפויה. ואיך זה קשור לעתיד של כולנו?
מהלך יוצא דופן נרשם השבוע בענף הפרסום: גדעון עמיחי, אחד מאנשי הפרסום הבולטים בישראל, הכריז בישיבת הבוקר במשרדו על מתנה שכל אחד ואחת מעובדיו יקבלו 1,000 שקלים ללא כל סיבה חגיגית או אירוע מיוחד. לדבריו, אין מדובר ב"מתנת חגים" או במחווה עונתית, אלא ביוזמה שנועדה לעודד את הצוות ללמוד ולהעמיק בכלי בינה מלאכותית (AI).
לדברי עמיחי, הכסף מיועד אך ורק ללימוד כלי AI, בכל דרך שהעובדים יבחרו – קורס אונליין או אופליין, למידה עצמית, הרצאה, או אפילו סדנה – בכל תחום שמעניין אותם: עיצוב, כתיבה, עריכה, סאונד, מוסיקה ועוד. "אם נכנס בסכום הזה יותר מצורת לימוד אחת, הרי זה משובח", כתב בפוסט. עם זאת, הבהיר כי הלימודים יתבצעו לא בשעות העבודה, והעובדים יתבקשו להציג קבלה על ההוצאה.
עמיחי הסביר כי במשרדו כבר כולם עובדים ומשתכללים בעזרת בינה מלאכותית מדי יום. "החכמה היא כל הזמן להמשיך ללמוד ולהתפתח", כתב. "הקצב מסחרר. זה מסע ולא נסיעה חד פעמית." לדבריו, לצד הרצאות חיצוניות שהמשרד מארגן, רצה לאפשר לכל אחד לבחור את תחום הלמידה שמלהיב אותו במיוחד.
עוד ב-
את הפוסט סיים במשפט שמסכם את רוח המהלך: "לפי הבינה האנושית שלי, נראה לי שהם די מרוצים."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



