שיווק ופרסום

כוכבת "הלוטוס הלבן" בקמפיין חדש בינלאומי ל-"ASICS"

המותג היפני "ASICS" יוצא עם קמפיין חדש ובינלאומי לרגל יום בריאות הנפש הבינלאומי התסריטאית ושחקנית הסדרה "הלוטוס הלבן"
מערכת ice בידור | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המותג היפני ASICS גייס השבוע (שני) את התסריטאית ושחקנית הסדרה "הלוטוס הלבן" נטשה רות’וול לשמש כשגרירת הבריאות הנפשית החדשה של המותג בכל העולם, במטרה לקדם את המסר שתנועה יומיומית נגישה ויעילה יותר מחופשות יוקרתיות לבריאות הנפש.

באדיבות: מותג "ASICS"
נטשה רות’וול, השגרירה החדשה של ASICS מסרה: "אני באמת מאמינה בכוח של תנועה, לא רק לגוף שלנו, אלא גם לנפש. אפשר להוציא אלפי דולרים או לטוס חצי עולם כדי להרגיש טוב יותר או פשוט לצאת החוצה ולהזיז את הגוף".
עוד הוסיפה רות'וול בתגובה: "הבריחה היומיומית שלכם יכולה להיות הליכה, מתיחה, או ריקוד קטן במטבח. זה חינם, זה פשוט, וזה שלכם. בריאות לא צריכה להיות פריבילגיה. היא צריכה להיות נגישה לכולנו כל יום. כשאנחנו זזים אנחנו מרגישים טוב יותר. וזו הבריחה שכולנו ראויים לה".
ד"ר ברנדון סטאבס, חוקר מוביל בתחום פעילות גופנית ובריאות נפשית בקינגס קולג’ לונדון: "זה מדהים לראות את ההשפעה של 15 דקות תנועה על מצב הרוח. ניסוי הבריחה היומיומית מוכיח שהפסקות תנועה קטנות משפרות את מצב הרוח ומפחיתות לחץ בצורה יעילה יותר מחופשת בריאות. כל המשתתפים ציינו שהם ימשיכו לקחת הפסקות תנועה באופן קבוע, ו-81% אמרו שהם מעדיפים את התנועה היומיומית על פני נסיעה נוספת לריטריט. חופשה של שבוע אולי נותנת דחיפה קצרה אבל התנועה מספקת תועלת ארוכת טווח".
גארי ראוכר, סמנכ"ל השיווק העולמי של "ASICS": "ב-ASICS אנחנו מאמינים שלא צריך להתרחק כדי להשאיר את כל הדאגות מאחור. לכן אנחנו מזמינים את כולם לקחת בריחה יומיומית – תנועה פשוטה של 15 דקות שתוביל את הגוף והנפש למקום שמח יותר. מאז ומעולם קידמנו את הכוח של תנועה אפילו הקטנה ביותר כדי לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר. זה מה שהוביל להקמת החברה שלנו וזה המשמעות של השם ASICS – קיצור של הביטוי הלטיני Anima Sana in Corpore Sano – "נפש בריאה בגוף בריא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה