שיווק ופרסום

רותם סלע ודיסקונט בבשורה אדירה ללקוחות: דירוג הפרסומות הטובות

רותם סלע ודיסקונט מצהירים כי לקוחות הבנק יוכלו ליהנות משיעור של 3% לשנה על יתרת זכות בחשבון עו"ש שקלי עד 10,000 שקלים. על הקמפיין המוצלח של דיסקונט אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי"
מערכת ice |  1
רותם סלע (צילום משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי)
הפרסומת החדשה של בנק דיסקונט, בכיכובה של רותם סלע, משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. במסגרת הקמפיין, הבנק מצהיר כי מעתה לקוחותיו ייהנו מריבית בשיעור של 3% לשנה על יתרת זכות בחשבון עובר ושב שקלי עד 10,000 שקלים ובתנאי שסך יתרות ונכסיהם בחשבון אינו עולה על 30,000 שקלים.
מדובר בהטבה שתינתן ללקוחות תעריפון יחד/עסק קטן והיא תינתן במסגרת מתווה ההקלות של בנק ישראל.  עוד נודע, כי הריבית תיצבר החל מ-30.9.2025. על פי הנהלת דיסקונט, ההטבה תחושב על בסיס יומי לתקופת ההטבה. מהריבית ינוכה מס כדין והבנק רשאי לשנות /או להפסיק את ההטבה בכל עת.
ההטבה מכתירה את דיסקונט כבנק שמשלם את הריבית הגבוהה ביותר על העו"ש. בכך, מצליחה החברה הציבורית ליצור בידול בינה לבין המתחרות שלה ולשפר את תדמיתה בשוק הפיננסי. על המהלך הפרסומי של בנק דיסקונט, אשר קודם על ידי רותם סלע, אחראי משרד הפרסום "אלדר חומסקי ורשבסקי". 
 
דבר המשרד
כשדיסקונט אמרו לנו שהם הולכים לתת את הריבית הכי גבוהה על הפלוס בעו"ש, מבין כל הבנקים, הבנו שזו הצעה שמדברת בעד עצמה והיא צריכה לעבור בצורה ברורה ופשוטה. 
האתגר הכי גדול בפרויקט?
להשאיר את המסר של 3% ריבית על הפלוס בעו"ש כמה שיותר "נקי" בלי הפקה גדולה במיוחד, אך במקביל לייצר נחשקות לבשורה שדיסקונט מביא ללקוחות.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אמא! זו רותם סלע! 3% ריבית על העו"ש - זה מרגש".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הרצון של אנשי ההפקה להעביר את הכסף שלהם לעו"ש, זאת כאשר הם שמעו את הטקסט על הסט.
קרדיטים 
אדלר חומסקי ורשבסקי
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
סופרווייזרית: קרן רייבנבך
תקציבאיות: חן סגל ורותם סיני
מפיק: נעמה בר־שלמה (הדומי)
מנהלת קראייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
צוות קראייטיב: אליהו גל ורון פולק
מנהל ממשקים: ליאור בן-שלום הירש
טראפיק: דקל דוד
מדיה קום: שירי פרידמן, עינת מוניס, יונית כהן ברק
גו: עדי איכלר, שירן גנץ, מרום דוידי
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה 
דיסקונט
 מנהלת אגף דיגיטל ושיווק: קרן מסינג- רותם
מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית: יעל ברמק 
לצד הקמפיין של בנק דיסקונט, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהציגו לראווה שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהן. במקום השני, מככבת חברת התקשורת והסלולר סלקום בזכות הפרסומת המרגשת שלה, שהותאמה לאווירת ערב החג.
באמצעות שיר נוגע ללב, יצירת אווירה ביתית וחמה, הצליחו מיטב המוחות במשרד הפרסום גיתם BBDO להעביר את המסר המסחרי של סלקום בצורה קלילה ויעילה. חברת התקשורת פונה ללקוחות שהחליטו להיפרד ממנה מסיבה כזו או אחרת וליהנות משלושה חודשי סלקום TV+ במתנה. 
 
אחריה, ניצבת הפרסומת של בזק, במהלכה מספרת עדי אשכנזי על השירות החדש של חברת התקשורת הישראלית. מסגרת הרפורמה במשק החשמל בישראל, החברה משיקה את בזק Energy - המצטרפים החדשים יוכלו ליהנות מחיסכון של עד מאות שקלים בשנה בחשבון החשמל. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בולשיט כמו הסקרים ש שמעון פרס מנצח
    תומר 09/2025/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם פה השמאל האשכנזי מנצח בסקרים שהם ממציאים לעצמם .
    סגור