שיווק ופרסום

שלום מיכאלשווילי וליאל אלי כובשים את המסך: דירוג הפרסומות הטובות

ענקית המתנות Buyme כובשת את המסך באמצעות קמפיין רחב היקף אשר בו מככבים שלום מיכאלשווילי וליאל אלי. על הפרסומת המושקעת, שהופיעה במדיה החברתית ובערוצי הטלוויזיה, אחראי משרד הפרסום Peach 
מערכת ice | 
ליאל אלי ושלום מיכאלשווילי (צילום גבע טלמור)

ענקית המתנות Buyme הובילה השבוע את הקמפיין הגדול ביותר מאז הקמתה, בכיכובם של הקומיקאי והשחקן שלום מיכאלשווילי ואושיית הרשת ליאל אלי. הפרסומות, שהופיעו ברשתות החברתיות ושודרו בערוצי הטלוויזיה, מציגות שתי סצנות משעשעות שבהן הפרזנטורים משוחחים עם בני משפחותיהם ומנסים לשכנע אותם לארח בחג.


(צילום: גבע טלמור)
מיכאלשווילי ואלי מעוניינים לקחת על עצמם את המשימה המאתגרת ולארח כמות נכבדת של בני משפחה בערב ראש השנה, רק בכדי לזכות במתנות השוות שיביאו עמם המוזמנים דרך פלטפורמת Buyme. 
מיטב המוחות במשרד הפרסום Peach בחרו בשלום מיכאלשווילי ובליאל אלי להוביל את הקמפיין החדש, נוכח היותם דמויות אהובות ומוכרות בישראל שזוכות לתמיכה ואהבה רבה ברשתות החברתיות. בנוסף, הוחלט לפנות לקהל יעד צריך דרך אושיית הרשת ליאל אלי וגם לנצל את קהל הלקוחות המבוגר יותר, שאותו מייצג הקומיקאי והשחקן שלום מיכאלשווילי.
 
דבר המשרד 
בואו נשים את הדברים על השולחן - לארח בראש השנה זה לא תמיד כיף אבל כשהמארח מקבל Buyme לחג, פתאום כולם רוצים לארח. בסדרת סרטונים קומית וחצופה, הצצנו להכנות חג של חברי הנבחרת שלנו ליאל אלי ושלום מיכאלשווילי, בתוספת ה"משפחות" שלהם וזכינו לראות אותם מתכננים איך לזכות בתואר הנחשק: לארח את ראש השנה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט? 
להצליח לחדש ולהצחיק גם אחרי כל כך הרבה קמפיינים לחג, לפרוץ את גבולות הדיגיטל ולעלות בברייק זהב במסך.
סיפור מבניית הקמפיין
למרות שמדובר בשני סיפורים שונים, כל ההפקה התרכזה ביום צילום אחד בלוקיישן אחד, עם מעבר סט סופר מהיר - רק תדמיינו איך הופכים בית נורמטיבי לסט של מאפייה איטלקית בפחות משעה.
הילדים שהיו על הסט פגשו את שלום בפעם הראשונה והם היו ממש מתוקים ונרגשים. ושלום כל כך התחבר אליהם שהאלתורים על הסט לא הפסיקו, מה שיצר עוד רגעים מצחיקים וכיפיים בסרטון (ואינסוף סרטונים לטיקטוק).
 



משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"ליאל, את בטוב?". ליאל אלי צילמה את הקמפיין כשהיא בהריון, ומעבר להתרגשות של כולנו - בכל רגע נתון מישהו רצה לוודא שהיא נחה, שותה, יושבת - כשבפועל היא הייתה הכי בטוב שיש. 

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
האמת שהיה לנו ממש כיף לעבוד על הקמפיין. צחקנו בקול מכל הקראה. הכי חשוב - העבודה עם ליאל ושלום ממש זרמה, הם מאוד התחברו לקריאייטיב והיה לנו חשוב מאוד שהם יהיו חלק מהיצירה. מהרגע הראשון, הם נכנסו לדמויות, אלתרו במקום, הוסיפו את הטאצ' שלהם וזה ממש הורגש בתוצאה.
קרדיטים: 
סמנכ״לית שיווק BUYME: ניצן יהלי אלטר 
מנכ"ל PEACH: אייל סעדה
מנכ"ל משותף PEACH: שראל דניר
סמנכ"ל לקוחות: נסי בכר
סמנכ"לית קריאייטיב: אחיאב נצר
קריאייטיב: עמרי ירון, גיל קורין
מנהל לקוח: עידן בנרם
מנהל פרויקטים: אביב נבו
מנהל הפקה PEACH: נמרוד מגל
במאי: בן בכר
הפקה: PEANUTS – רונן מיכאלי
מפיק בפועל: יונתן חבר
צלם: בנג׳י
אופליין: נמרוד מגל
פוסט: עומרי גרוסמן- grossman.tv
סאונד: בייסליין
לצד הקמפיין של בזק, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהציגו לראווה שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהן. חברת התקשורת והסלולר סלקום חוזרת עם פרסומת מרגשת, שמתאימה בדיוק לאווירת החג. בקמפיין החדש, בני משפחה רבים ממתינים בקוצר רוח להגעתו של המארח. בעת הגעתו, הוא מציג לראווה את בתו הצעירה, שחזרה הביתה לאחר טיול ממושך במזרח הרחוק.
באמצעות שיר נוגע ללב, יצירת אווירה ביתית וחמה, הצליחו מיטב המוחות במשרד הפרסום גיתם BBDO להעביר את המסר המסחרי של סלקום בצורה קלילה ויעילה. חברת התקשורת פונה ללקוחות שהחליטו להיפרד ממנה מסיבה כזו או אחרת וליהנות משלושה חודשי סלקום TV+ במתנה. 
 

במקום השלישי ניצבת הפרסומת של בזק, בו מופיעה עדי אשכנזי ובמהלכה היא מספרת על השירות החדש של חברת התקשורת. במסגרת הרפורמה במשק החשמל בישראל, החברה משיקה את בזק Energy - המצטרפים החדשים יוכלו ליהנות מחיסכון של עד מאות שקלים בשנה בחשבון החשמל.

בקמפיין החדש, זוג צעיר מתכונן ליום הגדול, בו בתם הקטנה צפויה לעלות לכיתה א'. בעוד האב נרשם לשירות החדש של בזק, מופיעה לפתע עדי אשכנזי שמספרת כי ההחלטה להצטרף לשירות הייחודי תטיב עם התנהלותה הכלכלית של המשפחה ותסייע לה בחיסכון של עד 20% בחשבון החשמל. על הקמפיין החדש של בזק אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה