שיווק ופרסום
סטטיק, אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול מככבים: הפרסומות הטובות
דבר המשרד
אינטרנט הסיבים של פרטנר, פרטנר דיירקט פייבר, זכה לתואר אינטרנט הסיבים המומלץ ביותר בישראל. לטובת אלה שעוד לא קיבלו את ההמלצה, החלטנו הפעם להזמין את לקוחות פרטנר לקרוא גם לחברים שלהם שתקועים על אינטרנט מעפן להתקדם לפרטנר דיירקט פייבר. נאה דורש נאה מקיים, ובמסגרת הקמפיין סטטיק קורא לחבר'ה שלו גם לעבור לפרטנר ועוד איזה חבר'ה.
היה ממש כיף ללכת הפעם על שיר כל כך אייקוני כמו "שיר השכונה" של לא פחות מחיים חפר וסשה ארגוב ולתת לו את הטאץ' העכשווי.
למצוא יום פנוי לצילומים ביומן העסוק של סטטיק, אגם, שחר וסטפן זה חתיכת אתגר.
"חבר'ה חבר'ה, רגע רגע".
עם קאסט של תותחים כל היום צילום זרם מושלם.
חוויה מדהימה לעבוד עם 4 טאלנטים כאלה גדולים, שונים אחד מהשני ויחד עם זאת מאוד מחוברים אחד לשני ולייצר יחד עם מקאן וצוות פרטנר עולמות ויזואליים משוגעים ועדין להצליח לשמור על זהות והערכים של המותג.
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר: "חיפשנו להעביר בצורה חוויתית את ההבדל בין גלישה תקועה לגלישה מהירה, יציבה ואמינה. אחרי שגילינו בסקר שהאינטרנט של פרטנר הוא המומלץ בישראל, חשבנו ממי הכי כיף לקבל המלצה ושתהיה אמינה.
ניהול לקוח: מאי אפרת, מאי מימון, דביר וינוגרד, יעל רביד, רתם פירני
קריאייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל, שירן דמרי, קובי לביא, ליאל קרייסרמן, גבע גרשון
אסטרטגיה: מיכל גלברד, עילי ברוך
הפקה: אושרי תורג'מן, בן ויניק
לקוח: אסף אביב, יונתן רגב, שירן רחמים, ברק אבנר, יהל מיכו, טליה קוק דורון
יוניברסל: דורון זכאי, אור דרור
סטודיו: מקאן, אליעזר דוד
חברת הפקה: ראבל
במאי: רומן בוצ'אצקי
מקאן דיגיטל: יוליה מרום, שרון קליש הרינג, לי לייבל

לצד הקמפיין של חברת התקשורת פרטנר, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהציגו לראווה שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהן. בנק לאומי יצא במהלך פרסומי מסקרן במהלך השבוע, במסגרתו הכריז הגוף הפיננסי על הורדת ריבית הפריים ב-0.25%.
היוזמה הכלכלית הינה חלק מההטבות שלאומי מעניק ללקוחותיו במסגרת מתווה בנק ישראל. בין היתר, הבנק מאפשר מתן של ריבית בשיעור של 2% על יתרת זכות בחשבון, לקוחות עם יתרה של עד 10,000 שקל ייהנו מהוזלה של 1% בשיעור הריבית הנגבית על יתרת החובה בחשבון, פתיחת פיקדון אוטומטי ועוד. על הקמפיין החדש של בנק לאומי אחראי משרד הפרסום מקאן.
הפרסומת החדשה של קבוצת דלק בכיכובו של סולן להקת "רד בנד", משכה את תשומת ליבם של הצופים. החברה מספרת על השירות החדש שמוענק ללקוחות במסגרת מועדון ג'ו דלק. החברה הכריזה כי המצטרפים החדשים יכולים ליהנות מצבירה של 10% לארנק הדיגיטלי בכל קנייה או טעינה בתחנת הדלק.
עוד ב-
בנוסף, המצטרפים למועדון ג'ו דלק ייהנו מ-10 אגורות צבירה על כל ליטר תדלוק. בכדי למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים, קבוצת דלק ציינה כי המצטרפים יוכלו ליהנות ממגוון רחב של הטבות בחנות ההטבות של מועדון ג'ו דלק ואלו יהיו זכאים גם לקבלת מתנת יום הולדת ומתנה הצטרפות. על הקמפיין המוסיקלי של דלק אחראי משרד הפרסום GO.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.עצוב מאוד פרסומת גרוע מאודשלמה קרעי פרסומת 09/2025/05הגב לתגובה זו0 0לקחו שיר ישראלי זה חיקוי של חברת סיבים בה חבנה לשלם יקר זה שלמה קרעי פרסם את הפרסומתסגור



