שיווק ופרסום
שחר חסון ולבנה זוהרים בבשורה להורים בישראל | דירוג הפרסומות הטובות
@levanazoharim4 בתור אמא לילד , אין כמו לגדל את הילדים שלנו ולתת להם תחושה של עצמאות 💪 לחוחו היום, טרנד חדש מחר? תנו לילדים כרטיס נטען MyMAX ולמדו אותם להתנהל לבד מגיל צעיר 💪 בהצלחה♥️ בשיתוף @max.co.il #לבנהזוהרים #foryou ♬ צליל מקורי - לבנה זוהרים
דבר המשרד
האתגר היה לדבר לשני קהלים במקביל – גם להורה שמוציא את הכסף וגם לילד שרוצה את הכרטיס אחרי שהוא רואה אותו בטיקטוק. חיפשנו דרך לעשות סרט שהמבוגרים יתחברו אליו ויצחקו, אבל שגם ידבר לילדים ויעשה להם חשק. זה התחבר לנו עם המציאות שהטרנדים מתחלפים היום בקצב פסיכי, והורים כבר לא עומדים בזה. הפתרון הפשוט היה – ההורה קובע תקציב, והילד כבר מחליט לבד על מה לבזבז.
עבדנו עליו בחופש הגדול, כשהילדים של העובדים הסתובבו במשרד. לבובו בכל פינה. משם הדרך לפיצוח הייתה קצרה.
לייצר תוכן שמצד אחד נראה הכי נייטיבי לפלטפורמת הטיקטוק ומצד שני עדיין מופק ברמה גבוהה.
אהבת חינם.
להוציא מלבנה זוהרים את הלבנה זוהרים של הטיקטוק. איך שהמצלמה מופעלת, הקסם קורה.
מקאן:
קריאייטיב: עומרי צידון, חן עזראי, בן קייל, רן אלון.
ניהול לקוח: מעין ענבי, יובל ערן.
הפקה: בן ויניק.
מקס: גלית הראל הכט, נעמה טהורי, תומר אסולין.

לצד הקמפיין של חברת מקס איט פיננסים, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהציגו לראווה שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהן. מגישת הטלוויזיה מירי נבו נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של נגה ומשרד האנרגיה והתשתיות, המתמקד במהפכת החשמל ששני הגופים מקדמים.
על הקמפיין המדובר, אחראי משרד הפרסום משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" וחברת המדיה Publicis.
בנק הפועלים יצא בבשורה אדירה לקהל לקוחותיו והכריז כי בשבועות הקרובים הוא יחלק במתנה ליותר ממיליון איש מניות או לחילופין מענק מיידי של 100 שקל. במסגרת המהלך, שנועד לקדם התנהלות כלכלית חכמה ובקיאות בעולם שוק ההון, הלקוחות של הבנק יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הגוף הפיננסי בשווי של כ-124 שקלים או מענק כספי בסך 100 שקלים.
עוד ב-
@poalimbank לראשונה בישראל: בנק הפועלים מחלק מניות מתנה ליותר ממיליון לקוחות.
♬ צליל מקורי - בנק הפועלים
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה



