שיווק ופרסום
מכבי בבשורה אדירה למבוטחיה | אלו הפרסומות הטובות של השבוע
הפרסומת החדשה של מכבי משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. באמצעות הצגת סיטואציות חברתיות משעשעות, השיקה קופת החולים את השירות החדש באפליקציית UPAPP - שלל סדנאות ב-40% הנחה | אלו הפרסומות הטובות של השבוע
לאחר שקופת החולים מכבי השיקה לראשונה את השירות החדש באפליקציית UPAPP והודיעה כי המשתמשים יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות כושר במחירים מוזלים, הפלטפורמה הדיגיטלית מציעה למנויים שלל סדנאות וריטריטים לטובת שיפור בריאות הנפש.
כידוע, הפלטפורמה הדיגיטלית מסייעת למבוטחי מכבי לשפר את שגרת הכושר באמצעות מבחר רחב של אימונים ופעילויות בכ-2,000 מתחמי פעילות ברחבי הארץ. עלויות האימונים המוצעים באפליקציה מסתכמות ב-25 שקלים בלבד.
במסגרת האימונים הגופניים שמציעה האפליקציה, מבוטחי מכבי רשאים ליהנות מפעילויות גופניות שונות לחיטוב הגוף בחדר הכושר הקרוב לביתם או משיעורי יוגה ופילאטיס. בנוסף, ניתן ליהנות ממבחר אימונים ופעילויות ב-VOD, שירות חינמי שניתן למשתמשים. מי שמעוניין להשתתף בסדנאות וריטריטים שונים, יוכל ליהנות מ-40% הנחה בעלויות.
בקמפיין החדש של מכבי, עליו אחראי משרד הפרסום "מקאן", הצופים נחשפים לקבוצת חברות שמשוחחת על נושאים שונים שמעסיקות אותן. אחת הבנות סיפרה לחברותיה כי היא ובן זוגה החליטו לעבוד על הקשר באמצעות השתתפות בסדנה שהוצגה באפליקציית UPAPP של קופ"ח מכבי.
על ידי הצגת סיטואציות חברתיות משעשעות אשר כל אחד יכול להזדהות אליהן, הציגה מכבי את השירות החדש באפליקציית UPAPP. בכך, הצליחה קופת החולים לייצר בידול בינה לבין המתחרות שלה בשוק.
דבר המשרד
העונה החדשה של מקופ״חות עלתה לאוויר והפעם עם טוויסט בעלילה - אפליקציית UPAPP היא לא רק לגוף, גם לנפש. בלי ספוילרים, הבנות יתמודדו העונה עם סדנאות, ריטריטים ועוד במחירים שעושים טוב על הנפש.
דבר המשרד
העונה החדשה של מקופ״חות עלתה לאוויר והפעם עם טוויסט בעלילה - אפליקציית UPAPP היא לא רק לגוף, גם לנפש. בלי ספוילרים, הבנות יתמודדו העונה עם סדנאות, ריטריטים ועוד במחירים שעושים טוב על הנפש.
סיפור מבניית הקמפיין
יום לפני הצילומים, נגנבו לשחקנית שירה נאור האופניים. איך אנחנו יודעים את זה? כי בכל רגע שנערכה הפסקה מהצילומים, הפרזנטורית של קופ"ח מכבי לא הפסיקה לדבר על זה. רגע לפני סיום יום הצילומים, שנמשך 12 שעות, ההפקה הפתיעה את שירה נאור ופינקה אותה באופניים זהות לאלה שנגנבו. כמובן שמייד לאחר מכן, יעל שרוני ויניב ביטון, המככבים לצידה של שירה נאור בקמפיין של מכבי, החלו להתלונן שחפציהם גם נגנבו וביקשו מההפקה להתפנק במתנה שווה.
יום לפני הצילומים, נגנבו לשחקנית שירה נאור האופניים. איך אנחנו יודעים את זה? כי בכל רגע שנערכה הפסקה מהצילומים, הפרזנטורית של קופ"ח מכבי לא הפסיקה לדבר על זה. רגע לפני סיום יום הצילומים, שנמשך 12 שעות, ההפקה הפתיעה את שירה נאור ופינקה אותה באופניים זהות לאלה שנגנבו. כמובן שמייד לאחר מכן, יעל שרוני ויניב ביטון, המככבים לצידה של שירה נאור בקמפיין של מכבי, החלו להתלונן שחפציהם גם נגנבו וביקשו מההפקה להתפנק במתנה שווה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר היה להמשיך לחדש, להצחיק ולהעביר את המסרים ואת עולמן של הבנות כשהכל מתרחש בשיחת בית קפה.
האתגר היה להמשיך לחדש, להצחיק ולהעביר את המסרים ואת עולמן של הבנות כשהכל מתרחש בשיחת בית קפה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
״החיים זה כמו צ׳יפס, אסור לפתוח״.
״החיים זה כמו צ׳יפס, אסור לפתוח״.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
שלישיית השחקנים שירה נאור, יעל שרוני ויניב ביטון, המככבים בקמפיין של קופת החולים מכבי. העובדה שהם חברים טובים וסוג של פרלמנט ביום יום, גורמת להכל לזרום גם מול המצלמה.
שלישיית השחקנים שירה נאור, יעל שרוני ויניב ביטון, המככבים בקמפיין של קופת החולים מכבי. העובדה שהם חברים טובים וסוג של פרלמנט ביום יום, גורמת להכל לזרום גם מול המצלמה.
דבר הבמאי
הפרסומות האלה הן כמעט אנטי פרסומות - אין לוקיישנים, אין קצב, אין צילומים ועריכה מסחררת אלא רק שלוש נשים יושבות ומדברות באותו בית קפה. דווקא בגלל זה, הפרסומות הללו הן כל כך בולטות ואהובות.
הפרסומות האלה הן כמעט אנטי פרסומות - אין לוקיישנים, אין קצב, אין צילומים ועריכה מסחררת אלא רק שלוש נשים יושבות ומדברות באותו בית קפה. דווקא בגלל זה, הפרסומות הללו הן כל כך בולטות ואהובות.
קרדיטים
ניהול לקוח:דפי אנגל, רוני פילוס, שי מורן, רוני רז, אריאנה רוזנבאום
קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, גבע גרשון , ליאל קריסרמן , קובי לוי
אסטרטגיה: עמית פס, אסנת צדקיהו, שלומי נחמיאס
הפקה: בן ויניק, אושרי תורגמן
סטודיו מקאן
יוניברסל: איב ווסרמן , אור דרור, צופית דהן
מקאן דיגיטל: אביעד אשכנזי, אמיר עומר , רותם כהן
בימוי: עמית דקל
חברת הפקה: ראבל
ניהול לקוח:דפי אנגל, רוני פילוס, שי מורן, רוני רז, אריאנה רוזנבאום
קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, גבע גרשון , ליאל קריסרמן , קובי לוי
אסטרטגיה: עמית פס, אסנת צדקיהו, שלומי נחמיאס
הפקה: בן ויניק, אושרי תורגמן
סטודיו מקאן
יוניברסל: איב ווסרמן , אור דרור, צופית דהן
מקאן דיגיטל: אביעד אשכנזי, אמיר עומר , רותם כהן
בימוי: עמית דקל
חברת הפקה: ראבל
בדירוג הפרסומות הטובות של השבוע, המנצחת הגדולה היא קופת החולים מכבי, אשר הצליחה למשוך את תשומת ליבם של הצופים באמצעות הצגת סיטואציות חברתיות משעשעות בהובלת השחקנים יעל שרוני, יניב ביטון ושירה נאור. בקמפיין החדש, מכבי מצהירה כי כעת מבוטחיה יוכלו ליהנות משלל סדנאות שונות באפליקציית UPAPP. על הפרסומת של מכבי אחראי משרד הפרסום "מקאן".
בקמפיין החדש של ONE ZERO, אשר נמצא בבעלותה המלאה של חברת פינ-דיגיט בע"מ, מכריז הזמר גלעד כהנא על מהפכת השירות של הבנק. הבנק פרסם את מתווה ההקלות שלו למשרתי המילואים הכולל מסלול חשבון חינמי לכל החיים.
כאות הערכה למשרתי המילואים ובני משפחותיהם, הבנק יעניק שלל הטבות למי שמחזיק בתעודת משרת מילואים בתוקף. מסלול הבנק ONE מוצע ללקוחות הבנק בעלות חודשית של 49 שקלים בחודש, בחינם לכל החיים.
בשנתיים הראשונות, המבוטחים לא יחויבו והחל מהשנה השלישית ואילך התנאים יישמרו והמסלול יוצא ללא עלות לכל החיים, זאת בכפוף להעברות חודשיות של 5,000 שקלים בחודש בלבד. בין ההטבות שמוענקות למשרתי המילואים ולבני משפחותיהם, ניתן למנות פטור מעמלות עו"ש ומט"ח ופיקדונות בריבית הגבוהה בישראל. על הקמפיין אחראית סוכנות הפרסום pressman-baruch.
במקום השלישי, ניצבת הפרסומת החדשה של חברת התקשורת הישראלית HOT. במהלך הקמפיין החדש, משתתפים כוכבי סדרת הטלוויזיה "שבאבניקים" אשר חושפים בגאווה את המוצר החדשני FIBER AI, רשת סיבים אופטיים. באמצעות הטמעת טכנולוגיית הבינה המלאכותית, רשת הסיבים המתקדמת יכולה להתאים את ביצועיה לצרכיו של הלקוח בזמן אמת.
כלומר, רשת הסיבים המתקדמת עוקבת אחר דפוסי השימוש הביתיים של הצופה וכך מתאימה את פעילותה. בין הפונקציות שהוטעמו במערכת; זיהוי ותיקון תקלות בטרם הלקוח התמודד עמן, ניהול רשת באפליקציה ייעודית, ניטור בזמן אמת, בקרת הורים וניהול מכשירים חכמים. על הקמפיין היצירתי ומלא ההומור של HOT אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.
הפרסומת החדשה של בזק, בה כיכבו הקומיקאים עדי אשכנזי ואסי כהן, עסקה אף היא בנתב החדש אשר בו מוטמעת טכנולוגיית ה-AI. חברת התקשורת השיקה את נתב ה-Be החדש שנועד לשמור על אבטחת הרשת הביתית מפני איומי סייבר, התחזות, זיופים ופריצות.
על המהלך הפרסומי המעניין אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי". באמצעות שימוש בבינה מלאכותית ובלהיט "הלוואי" של הזמר בועז שרעבי, הצליח המותג הישראלי למשוך את תשומת ליבם של הצופים ולהחדיר את המסר השיווקי לקהל היעד.
הקמפיין של כאל, חברת כרטיסי האשראי, התברגה אף היא בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע. בפרסומת החדשה, מככבת השחקנית גל מלכה עם דמות הקרקל, אותה מדבב הקומיקאי מריאנו אידלמן.
הקמפיין של כאל, חברת כרטיסי האשראי, התברגה אף היא בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע. בפרסומת החדשה, מככבת השחקנית גל מלכה עם דמות הקרקל, אותה מדבב הקומיקאי מריאנו אידלמן.
עוד ב-
השניים מספרים לצופים כי החברה הישראלית מציעה לצרכנים ליטול הלוואה דרכה ובכך ליהנות מריבית נמוכה יותר מהבנק, זאת בהצגת הצעה בתנאים דומים שניתנה בחודש האחרון מהבנק. על הקמפיין המשעשע של כאל אחראי משרד הפרסום מנצ'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



