שיווק ופרסום
פרידה עוזיאל ממשיכה לפדות מזומנים: קטפה עוד קמפיין יוקרתי
יוצאת תוכנית הראליטי "האח הגדול", פרידה עוזיאל, לא עוצרת לרגע וקטפה עוד קמפיין יוקרתי, הפעם למותג הבינלאומי מייבלין ניו יורק, בישראל. רק לאחרונה קטפה קמפיינים נחשקים לרנואר, גוטקס ואולייר. עוזיאל מסרה: "אני שמחה להצטרף למותג האיפור מס' 1 בעולם"
יוצאת תוכנית הראליטי "האח הגדול" ומי שנבחרה כחביבת הקהל, פרידה עוזיאל, שקטפה את המקום השני בעונה האחרונה, נבחרה ללוות את פעילות המותג הבינלאומי מייבלין ניו יורק, בישראל.
יריית הפתיחה של הפעילות תיערך במסגרת קמפיין שצפוי לעלות כבר במהלך החודש הקרוב ויקדם את שלל מוצרי האיפור של המותג הניו יורקי. הקמפיין יעלה בפלטפורמות הדיגיטליות של המותג בישראל וישלב צילומי טרנדים מובילים באיפור.
כמו כן, פרידה תדגים כיצד מומלץ להשתמש בכל מוצר איפור החל ממסקרות, דרך מייקאפים, קונסילרים, שפתונים ועוד. במסגרת הפעילות תיקח פרידה גם חלק משמעותי ביצירת תוכן.
זון הפעם הראשונה שמותג האיפור מייבלין ניו יורק בוחר בישראל במשפיענית מובילה לפעילות רחבה. הקמפיין הראשון יצולם בטכנולוגיה חדשנית ולמעשה ישלב בין חדשנות לביוטי, המזוהים עם המותג.
מטרת הקמפיין היא להמחיש לקהל היעד את חוויית השימוש במוצרי מייבלין ניו יורק, ולהדגיש את היתרונות הבולטים של הבסט-סלרים: רכיבים חדשניים ומוצרי איפור המתכתבים עם טרנדים עולמיים מבמות האיפור הגדולות בעולם, וניו יורק בפרט.
פרידה עוזיאל בצילומים לקמפיין (צילום: טל עבודי)
פרידה עוזיאל מסרה בתגובה על הבחירה בה: "אני שמחה להצטרף למותג האיפור מס' 1 בעולם, מייבלין ניו יורק, מותג צעיר, מוזיקלי, נשי ותוסס. איפור הוא הקישוט לפנים שלנו, ומאפשר לנו לבחור איזו דמות אנחנו ולהתפרע עם הדמיון".
פרידה עוזיאל, בת 26 מתל אביב, התפרסמה כאמור בזכות השתתפותה בעונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13, שם סיימה במקום השני. מאז, הפכה לכוכבת רשת של ממש עם שיא של עוקבים באינסטגרם ובטיקטוק. מיד לאחר התוכנית הפכה לאחת הדמויות המעניינות בישראל, כאושיית אופנה וככוכבת רשת. בימים אלו עובדת פרידה על השירים הראשונים שלה כזמרת.
פרידה עוזיאל בצילומים לקמפיין (צילום: טל עבודי)
עוד ב-
מאז יצאה מבית "האח הגדול", עוזיאל לא מפסיקה לקטוף קמפיינים חדשים והיא ללא ספק הפכה לשם חזק מאוד בתעשייה המקומית. רק לאחרונה נודע כי היא נבחרה להוביל את הקמפיין של אתר בגדי הים והחוף גוטקס. בנוסף על כך, פרידה כבר קטפה קמפיינים נחשקים למותגים כמו "רנואר" ו"אולייר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.7.102024 12/2024/13הגב לתגובה זו0 0עם. ישראל. חיסגור
-
1.כמראה מרחמים עליה כי לקחה הלוואות מגיל 22התבכיינה 12/2024/11הגב לתגובה זו1 0לא דוגמנית ולא נעליים.סגור