שיווק ופרסום

לישראכרט יש פנים חדשות: מי המפורסמים שהענקית הישראלית בחרה?

ענקית האשראי הישראלית בחרה באגם רודברג ומיכאל אלוני לייצג אותה כפרזנטורים של החברה, זאת בהמשך לשינוי המיתוגי שעוברת החברה מאז תחילת שנת 2023
מערכת ice | 
כרטיס אשראי (צילום freepik)
הענקית הישראלית ישראכרט פרסמה היום (רביעי) בהתרגשות כי היא בחרה בשני פרזנטורים חדשים, שיהיו ה"פנים" של החברה בשלל הקמפיינים שלה. החברה בחרה בשחקנית אגם רודברג, זוכת פרס האקדמיה הישראלית על תפקידה ב"חזרות", והשחקן מיכאל אלוני, שבעקבות תפקידו בסדרת הדרמה "שטיסל" זכה בהכרה עולמית.
בחברה אמרו כי השניים נבחרו כמי "שמייצגים את הערכים של ישראכרט ויובילו את המהלכים הפרסומיים של החברה, באמצעות משרד ראובני פרידן ובכלל זה קידום אשראי צרכני ועסקי, כרטיסי אשראי ומעטפת פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים". 

הפנים החדשות אגם רודברג ומיכאל אלוני. קרדיט צילום: אוהד רומנו
השינוי המשמעותי ומינוי הפרזננטורים מתרחש לאחר שבתחילת 2023 השיקה החברה "שפה עיצובית חדשה כהמשך וכביטוי לטרנספורמציה העסקית שעברה, מחברה מסורתית לחברה חדשנית מבוססת דאטה וטכנולוגיה, בעלת מגוון הצעות ערך ייחודיות לכלל הלקוחות והשותפים, שילוב הפרזנטורים הינו שלב ההמשך", אמרו בישראכרט.

כרטיס אשראי ישראכרט
עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה שיווק ודיגיטל בישראכרט התייחס למינוי הנוצץ ואמר: "ישראכרט היא חברה ישראלית ויש לה חלק חשוב בהנעת הכלכלה שכן מדי יום, קרוב ל- 50% אחוז מהתשלומים במשק מתאפשרים דרכה".

"בימים אלו, הסביבה העסקית, המדינית והאישית מורכבת ולנו חשוב לתקשר בגובה העיניים ולהנגיש את המידע מעולמות המימון והתשלומים, ואנו מאמינים כי אגם ומיכאל יעשו זאת מצוין. זהו המשך המהלך שהחל במיקוד מחדש של האסטרטגיה העסקית אשר כלל חזון חדש, שפה תקשורתית ומוצרים מותאמים". הוסיף שגיא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה