שיווק ופרסום

תקבל מאות אלפי שקלים: פנינה רוזנבלום תפרסם מוצרים לא שלה?

לאחר שלאחרונה עלתה פנינה רוזנבלום לכותרות בעקבות השירים שהוציאה ברוח המלחמה, היום נחשף כי אשת העסקים נבחרה להיות פרזנטורית בקמפיין חדש, עליו תקבל מאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
פנינה רוזנבלום (צילום שי פרנקו, shutterstock)
אחת מנשות העסקים המצליחות בישראל ומוכרת כמעט בכל בית, פנינה רוזנבלום, נבחרה על ידי אפליקציית הקוויק-קומרס המספקת שירותי סופר מהירים, יאנגו דלי, כפרזנטורית החדשה של החברה. כך הודיעה היום (שני) החברה ובישרה כי כחלק משיתוף הפעולה, פנינה תקליט מספר שירים חדשים ותצלם סרטוני פרסומת.
זו הפעם הראשונה שפנינה תקליט במיוחד שירים לרגל פרסומת חדשה, ונאמר כי ניתן לפנינה חופש אמנותי מלא ביצירת השירים. למי שעוקב, גם הפקת והלחנת השירים החדשים לפרויקט המשותף עם יאנגו, יתבצעו עם אולפני 'קולות' המוכרים משיריה הקודמים של פנינה.
בקליפים ישתתף גם הקלידן המפורסם מהשירים הקודמים והוא ישחק את העוזר האישי שלה. פנינה תגלגל לכיסה עבור הקמפיין מאות אלפים ש"ח וזו תהיה הפעם הראשונה בה היא תפרסם מוצרים שאינם מוצרי המותג שלה.

מיאנגו דלי נמסר: "החיבור בין יאנגו דלי לפנינה רוזנבלום הוא מדויק. פנינה היא אשת עסקים מומלחת, פורצת דרך וחדשנית. באותו אופן יאנגו דלי הוא שירות פורץ דרך, אשר הביא את בשורת הקוויק קומרס לישראל במטרה לאתגר את הדרך שבה עושים קניות השלמה היום. פנינה כאשת עסקים מצליחה ועסוקה מעריכה ומבינה שהזמן זה המשאב החשוב ביותר שיש לנו, ולכן עושה אאווט-סורסינג למטלות סיזיפיות כמו קניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה