שיווק ופרסום
סופר פארם משיקה: מותג העיצוב הבינלאומי נוחת לראשונה בישראל
got2b, מותג עיצוב השיער הבינלאומי שהוקם בשנת 2001 בארצות הברית, נוחת לראשונה בישראל ויחל להימכר ברשתות הפארם השונות, כמו גם באתר האונליין של סופר פארם
got2b, מותג עיצוב השיער הבינלאומי שהוקם בשנת 2001 בארצות הברית, התרחב בשנת 2004 לאירופה, ב-2007 התרחב לאסיה ולמזרח הרחוק , ובשנת 2024, סוף סוף, הוא מושק לראשונה בישראל. כך נודע היום (שני)
המותג הוא בעל עיצוב מודרני ומינימליסטי, צבעוני וטרנדי, עם פורמולות טבעונית ורמה גבוהה של חומרים מתכלים, נוסחאות טבעיות וקיימות גבוהה הפונה לקהל יעד צרכנים עם מודעות גבוהה לאיכות הסביבה. מוצרי השיער של got2b מפותחים יחד עם צרכנים נבחרים וחובבי המותג.
יצירה משותפת פירושה ש-got2b עובדת עם אנשים אמתיים ומעמידה אותם במרכז. זהו צעד משמעותי בשיתוף פעולה עם המותג בו מערבים את הצרכנים בפיתוח המוצר ובתקשורת השיווקית של המותג (קמפיינים, תוכן, מדיה חברתית וכו'). המשמעות היא שהמעריצים וקהל הצרכנים של got2b יכולים להביע דעה פעילה, באופן שאף מותג עולמי אחר לא עשה עד היום, דבר שהופך את got2b למותג הראשון המעוצב במשותף לשוק ההמוני.
עוד ב-
בשלב הראשון ייכנסו מספר מוצרים למגוון כגון: ספריי לשיער אחיזה חזקה, ג'ל גבות ולקצוות השיער 2 ב-1, ווקס לשיער, שמפו יבש, קרם הזנת לתלתלים, ספריי תלתלים מגדיר ומגן, ג'ל קוצים עמיד, קרם אנטי פריס, וכו' בטווחי מחירים של 29.90 שקל עד 49.90 שקל. מוצרי עיצוב השיער של המותג got2b יימכרו כאמור לראשונה בארץ, ויהיו זמינים ברשתות הפארם, המזון וחנויות קוסמטיקה מובחרות ברחבי ישראל, ובאתר של סופר פארם און ליין.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.סופר פארםרוני. 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0מונופול צריך לתת את הדעת לכךסגור
-
2.אתם מה לא תעשו אתם נציםשי 07/2024/22הגב לתגובה זו0 0את כלביםסגור
-
1.סופר פארם מה שלא תעשיאבי 07/2024/22הגב לתגובה זו3 1סופר פארם בכל קטגוריה הכי יקר חד וחלקסגור
-
סופר פארםרוני. 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0מונופול יקרסגור