שיווק ופרסום

בצל ניסיון ההתנקשות: מנהלי הקמפיין הישראלי של טראמפ נחתו בניו יורק

יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו״ד מארק צל בתגובה לניסיון ההתנקשות: ״מפיצי השנאה וההסתה, כולל מתוך המפלגה הדמוקרטית בהובלת הנשיא ביידן ואנשיו, מובילים לאלימות פוליטית נפשעת ומסוכנת״
דוד זולדן | 
דונלד טראמפ (צילום יוטיוב/ Fox News)
ראשי המפלגה הרפובליקנית בישראל והקמפיין הישראלי של טראמפ נחתו בניו יורק וישתתפו בועידת המפלגה במילווקי 
יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו״ד מארק צל בתגובה לניסיון ההתנקשות: ״מפיצי השנאה וההסתה, כולל מתוך המפלגה הדמוקרטית בהובלת הנשיא ביידן ואנשיו, מובילים לאלימות פוליטית נפשעת ומסוכנת״.
יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו״ד צל ומנהל הקמפיין הישראלי של הנשיא טראמפ, אריאל סנדר, נחתו הבוקר בניו יורק וישתתפו בועידת המפלגה הרפובליקנית במילווקי, לאשרור מועמדותו של הנשיא טראמפ ולבחירת סגן הנשיא המיועד. כמו כן, יערכו פגישות עם הקמפיין הראשי של הנשיא לשעבר וידונו במצע המפלגה לקראת בחירות 2024.
יו״ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו״ד מארק צל, אמר עם נחיתתו בניו יורק: ״העם בישראל מזועזע הבוקר מניסיון ההתנקשות הנפשע בידידה הטוב ביותר של ישראל, הנשיא טראמפ, בפנסילבניה. אנחנו מוסרים את תנחומינו הכנים למשפחת הקורבן ואת תפילותינו לשלומם של הפצועים. הנשיא טראמפ הוכיח מנהיגות ואומץ לב של מנהיג אמיתי. תודה לאל על כך שהשירות החשאי האמריקני פעל במהירות וביעילות״.
עוד הוסיף צל כי: ״מפיצי השנאה וההסתה, כולל מתוך המפלגה הדמוקרטית בהובלת הנשיא ביידן ואנשיו, מובילים לאלימות פוליטית נפשעת ומסוכנת. זהו מעשה עלוב ובלתי נסלח, ומדגיש את הצורך המיידי במנהיג חזק בבית הלבן, מנהיג חזק לעולם החופשי כולו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה