שיווק ופרסום

מותג האופנה הודיס במהלך מרגש: אלו החולצות שהשיקו

מותג האופנה "HOODIES" יוצא בשיתוף פעולה עוצמתי עם עמותת מיחא מועצה ארצית – למען ילדים כבדי שמיעה וחרשים - במסגרת שיתוף הפעולה משיק המותג חולצות מאוירות בשפת הסימנים!
מערכת ice | 
חולצת שפת הסימנים (צילום יחצ)
מותג האופנה HOODIES יוצא בשיתוף פעולה מיוחד ועוצמתי עם עמותת מיחא -מועצה ארצית, ארגון הגג לקידום והעצמה של ילדים כבדי שמיעה וחרשים ומשפחותיהם. במסגרת שיתוף הפעולה עוצבו במיוחד חולצות מאוירות במילים ובשפת הסימנים, מילים כמו "שוויון", "חיבור", "I LOVE YOU" - במטרה להעביר מסר של אחדות, תקווה וחיבור דרך שפת הסימנים. האיורים עוצבו על ידי נועם הינדן מאיירת ומתרגמת לשפת הסימנים.
החולצות המאוירות יימכרו באתר HOODIES ובסניפי הרשת , כאשר 10% מכל רכישת חולצה יתרמו לעמותת מיחא.

מאיה גורדון מנכ"לית עמותת מיחא, מוסרת:" הרעיון לשיתוף פעולה עם מותג האופנה HOODIES נוצר לפני שנה ועכשיו יוצא לפועל וזאת במטרה להעלות מודעות וקידום שוויוני עבור כלל ציבור כבדי השמיעה והחרשים בישראל, לגייס משאבים לטובת פיתוח וקידום המענה המקצועי הניתן בעמותה וכמובן ליצור חיבור דרך שפת הסימנים".
אורן בר גיל, סמנכ''ל שיווק קבוצת HOODIES, מוסר: "אנו נרגשים להשיק את שיתוף הפעולה עם עמותת מיחא והאפשרות לתת במה לציבור כבדי השמיעה והחרשים בישראל ובדגש על ילדים ופעוטות. בתקופה בה אנו נמצאים היה חשוב לנו לשים סימנים ומילים עם מסר של חיבור, שוויון ואהבה. ולתרום להעצמה ולשילוב של אנשים חירשים וכבדי שמיעה בחברה שלנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה