שיווק ופרסום

בר רפאלי בקמפיין הלבשה תחתונה: זה המותג ששילם מיליון וחצי שקל

מותג ההלבשה התחתונה femina מציג קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי, הקמפיין עלה בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, ודיגיטל בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל
מערכת ice |  4
בר רפאלי קמפיין חדש (צילום אייל נבו)
אמש, (מוצ"ש) עלה מותג ההלבשה התחתונה FEMINA עם קמפיין חדש בכיכובה של בר רפאלי הפרזנטורית. הקמפיין מתנגן לצלילי הקלאסיקה האל-זמנית "Bitter sweet symphony" של להקת "The verve".
במסגרת סרט הקמפיין רואים קהל נשים הלבושות במערכות לבוש מלאות ובצבעוניות זהה ומולן, כנגד הזרם, הולכת בר רפאלי - בר צועדת בחזייה של Femina, בטוחה בעצמה, בגוף שלה ובחזייה שלה ולא אכפת לה מהמבטים הביקורתיים שמופנים אליה. סרט הפרסומת נחתם בהיתקלות בינה לבין אחת הנשים, סצנה המרפרשת לקליפ המקורי ומעצימה עוד את תחושת הביטחון למרות כל ההפרעות שבדרך.
סרט הפרסומת הוא המשך ישיר לפרסומת האחרונה של המותג שעלתה בקיץ הקודם בו ראינו את בר יושבת מאחורי מערכת תופים, בטוחה בעצמה, בגוף שלה ובחזייה שלה ומתופפת. הפרסומת ממשיכה גם את השפה הנקייה של המותג שמרפרשת לעולם האופנה הגבוהה שהמותג הצליח ליצור לאורך השנים.
טל כדורי סמנכ"לית השיווק של Femina מוסרת: "אני גאה ונרגשת להעלות את הפרסומת החמישית שלנו עם הפרזנטורית בר רפאלי. גם הפעם כמו בפרסומת האחרונה שלנו, היה לנו חשוב לשמר את המסר הכל כך חשוב שכל אישה (גם אני) שעומדת מול המראה מידי יום צריכה להגיד לעצמה: 'לא משנה מה ואיך, תהיי בטוחה בעצמך ובגוף שלך'. הקראייטיב לפרסומת נעשה, גם העונה, על ידנו ואני גאה מאוד במה שיצרנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא משנה מה ואיך, *אם את נראית כמו בר רפאלי* היי בטוחה ב
    הסמנכלית התבלבלה 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעצמך ובגוף שלך'
    סגור
  • 3.
    לא לעניין
    עינת 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק למה היא צריכה לדחוף את מי שכן הולכת עם הזרם
    סגור
  • 2.
    כמה יוהרה. כמה טיפשות. כמה סטראוטיפי
    אלכסנדרה 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרסומת מגעילה. סמנכ״לית לא מועילה. מקווה שתדיר רגלי נשים מהחנויות.
    סגור
  • 1.
    "גאה ונרגשת"
    מרב 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כנראה שמישהו בשיווק חושב שהנשים הם עדר מטומטם: בר רפאלי האומללה חסרת הביטחון בעצמה ובגופה מייצגת באמת "כל אישה שעומדת מול המראה" ובאיזה אומץ עומדת מול נשים אחרות...נו, באמת
    סגור