שיווק ופרסום

שטראוס במהלך ענק: שיתוף הפעולה עם השף יובל בן נריה נחשף

שיתוף פעולה ייחודי בין חממת הפודטק The Kitchen של שטראוס לשף יובל בן נריה נרקם, במסגרתו יעניק השף ייעוץ קולינרי לחברות הפורטפוליו של החממה, המפתחות מזון בר קיימא בטכנולוגיות מגוונות
מערכת ice | 
יובל בן נריה (צילום יחצ שטראוס)
בימים אלו, נרקם שיתוף פעולה ייחודי בין חממת הפודטק The Kitchen של שטראוס לשף יובל בן נריה. במסגרת שיתוף הפעולה, יעניק בן נריה ייעוץ קולינרי לחברות הפורטפוליו של החממה, המפתחות מזון בר קיימא בטכנולוגיות מגוונות, שיונחו בעתיד הלא רחוק גם על הצלחת, יוגשו במסעדות וניתן יהיה להשיגם בסופר השכונתי. 
שיתוף הפעולה בין חממת הפודטק של שטראוס לשף בן נריה, מקבל תפנית קולינרית באמצעות שילוב כישוריו הייחודיים של אחד השפים המובילים בישראל בתחומי המחקר והפיתוח של שיטות בישול מתקדמות ומקיימות, לצד פורטפוליו הסטארטאפים המגוון של שטראוס וחממת The Kitchen וההבנה העמוקה עם עולם המזון בארץ ובעולם.
 
יהונתן ברגר, מנכ"ל חממת הפודטק The Kitchen, של קבוצת שטראוס: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המשמעותי עם השף יובל בן נריה, במסגרתו ישמש כיועץ קולינרי עבור חברות הפורטפוליו של החממה. פוטנציאל שיתוף הפעולה בין יובל בן נריה לחברות החממה בשלבי פיתוח מוקדמים של מוצרי המזון, הוא משמעותי". ש
עוד הוסיף כי "עם הניסיון והידע שלו הוא יכול לסייע בקיצור זמני הגעת המנה לצלחת עבור הציבור הרחב שממתין לפתרונות בריאים, טעימים וברי השגה. החברות שלנו אשר מפתחות את מזון העתיד, יקבלו פידבק מקצועי על התאמת המוצרים למסעדות ולעולם הקולינרי ובכך יוכלו להשתלב בשלבים מוקדמים בתעשיית המזון המקומית והבינלאומית".
יובל בן נריה, מסר: "אני שמח  להצטרף לחממה המובילה את פיתוח חברות הסטראטאפ בפודטק הישראלי.  נושא הביטחון התזונתי והעדרו, בוער בי כבר כמה שנים. אני מאמין גדול בקיימות ובשקיפות במזון, ועושה מאמצים רבים להצעיד את המסעדות שלי לעתיד שטוב יותר לסביבה, ולבריאות".
עוד הוסיף השף כי "אני מלווה חברות פודטק ישראליות כבר שנים, ועוקב מקרוב אחרי הפעילות של שטראוס במסגרת חממת The Kitchen -  אין גאה ממני להצטרף ׳אול אין׳ לצוות המנצח, שמלווה את חברות המזון של העתיד. זו משימת העל שלי כעת״.
אמיר זיידמן, יובל בן נריה ויהונתן ברגר (צילום: יח"צ שטראוס)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה