שיווק ופרסום

סופר פארם בחיזוק משמעותי: זו העיר בה תיפתח את המרפאה השישית

רשת סופר פארם הכריזה על העיר בה היא תפתח את המרפאה השישית של ביוטי קליניק, לאחר שכאלו נפתחו כבר בערים בתל אביב בצומת הפיל, באשדוד במרכז מסחרי גן העיר, בקריון בקריית ביאליק, בירושלים ובנתניה
מערכת ice | 
סופר פארם ביוטי קליניק (צילום יח"צ)
רשת סופר פארם מכריזה על חיזוק משמעותי ופתיחת סניף נוסף לרשת המרפאות מבית היוצר שלה, ביוטי קליניק שהוקמה בשנת 2021. המרפאה החדשה תיפתח בעיר בת ים והיא מצטרפת לחמשת המרפאות הקיימות ברשת. המרפאה החדשה תמוקם בפארק הים ברחוב נעמי שמר בעיר, ומשתרעת על פני שטח של כ-140 מ"ר.
לדברי החברה, המרפאה החדשה תציע מגוון רחב של טיפולים אסתטיים למיצוק, הצערה והשבת נפחים, תוך שמירה על המראה הטבעי של עור הפנים, טיפולי הזרקות הכוללים בין היתר פיסול פנים, עיצוב שפתיים, פיסול אף, מילוי שקעי עיניים, טיפול בקמטים וקמטוטים, ועיצוב קו לסת וסנטר. בנוסף, המרפאה מציעה טיפול להסרת נימים, טיפולים ע"י מכשיר Morpheus 8 למיצוק עור הפנים וטיפולי PRP לשיער.
יניב שגב מנהל הפיתוח העסקי של סופר-פארם אמר: "פתיחת מרפאת ביוטי קליניק בבת ים הינה צעד נוסף בהתרחבות של סופר-פארם בעולמות הטיפולים האסתטיים בישראל. שוק האסתטיקה מתפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, ואנו שואפים להגדיל ולהנגיש את היצע הטיפולים ברחבי הארץ וכמובן להמשיך ולהעניק מענה מקצועי בהתאמה אישית לכל אחת ואחד מלקוחותינו".

רויטל סגל מנכ"לית ביוטי קליניק: "מרפאת ביוטי קליניק בת ים תעניק מגוון רחב של טיפולים מתקדמים לפנים ולגוף המתבצעים עם מכשור רפואי חדשני, בשילוב חומרים איכותיים. במרפאה מקפידים על ייעוץ הנעשה ע"י צוות רפואי, המותאם לכל מטופלת ומטופל, עם יצירת פרוטוקול וליווי אישי מלא לקבלת תוצאות מרביות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה