טלוויזיה

איילה חסון חוטפת עקיצה: "לא אמתח ביקורת על הרמה"

מיכאל האוזר טוב טען בראיון לרדיו גלי ישראל על חשיפת מגישת כאן 11 על מו"ל הארץ עמוס שוקן: "אני לא מכיר את הפרטים ואני לא יכול להתייחס להאשמות כאלה ואחרות, אין לי מושג מה קרה שם"
מערכת ice |  1
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
אחרי החשיפה המטלטלת והדברים הקשים שהטיחה מגישת כאן 11 איילה חסון במוציא לאור של עיתון הארץ עמוס שוקן, שמעורב לדבריה בפרשיה מכוערת ואליממה לכאורה, ברדיו גלי ישראל בדקו מה חושבים עובדי עיתון הארץ על האיש החזק במערכת?
בראיון בהפתעה, העיתונאי מיכאל האוזר טוב אמר לשי גולדשטיין וארז תדמור בעקיצה לחשיפה של חסון: ״אני לא אמתח ביקורת על רמה של עיתונאים כאלה ואחרים שלעיתים יצאו נכונים ולעיתים יצאו לא נכונים. אין לי מושג מה קרה שם״
 
שי גולדשטיין השיב לו על כך: ״כעיתונאי, לא עניין אותך לחקור מה קרה שם?״ האוזר טוב ענה: ״אני לא מכיר את הפרטים ואני לא יכול להתייחס להאשמות כאלה ואחרות״ גולדשטיין המשיך: ״אם זה היה מו״ל של עיתונאי אחר היית צולל לפרשה?״.
האוזר טוב טען לסיום: ״נראה לי מיצינו את השיחה. התקשרתם אלי בלי לתאם איתי ובכל זאת ניסיתי לענות לכם, יש אנשים שהיו מנתקים את הטלפון בפרצוף. רוצים לדבר על משהו מעניין הבוקר?״, תדמור חתם את השיחה: ״נראה לי דווקא זה נושא מעניין״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלוב (ל"ת)
    רוי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור