טלוויזיה

מהומה בשידור חי בכאן 11: "תביאו D9 ותעיפו אותי מהאולפן"

ד"ר יוסי ביילין התארח באולפן "שרון ואורי" וניסה לדבר על הפתרון לעזה ביום שאחרי. אלא שהאורח בפאנל מוטי יוגב לא אהב את דבריו ולא נתן לו לדבר, כאשר שרון וכסלר ואורי לוי נראים חסרי אונים
מערכת ice |  5
כאן חדשות (צילום שי אפשטיין)
אורי לוי ושרון וכסלר לא ראו את זה בא. כאשר הזמינו היום (רביעי) את השר לשעבר ד"ר יוסי ביילין, מיוזמי תוכנית אוסלו, להתארח ולדבר בשידור חי על מה שיקרה ברצועת עזה ביום שאחרי המלחמה, התפתחה מהומה רבתי באולפן שהותירה אותם חסרי אונים.
ביילין החל להשיב על שאלה בנושא, אך הפאנליסט ח"כ לשעבר מוטי יוגב (המפד"ל) קטע אותו והחלו צעקות מצד הנוכחים. המנחה אורי לוי ניסה לבקש "תנו לד"ר ביילין להשלים את המשפט", אך יוגב התעקש: "הוא מסרב לשמוע דעות אחרות".
 
כאן ביילין איבד את הסבלנות ואמר: "אתה גם יכול להביא D9 ולהעיף אותי מהאולפן" - רמז לדבריו הבוטים של יוגב בעת היותו ח"כ ב-2015: "צריך להרים כף D-9 על בית המשפט העליון".
יוגב המשיך: אתה לא מתייחס לגופו של עניין, אתה מתייחס לגופם של אנשים", וביילין השיב: "אתה מראיין אותי?".
ח"כ לשעבר מוסי רז (מרצ) שהתארח גם הוא בפאנל, התערב וניסה והגן על ביילין, אך לאחר זמן המהומה נרגעה וביילין הצליח להשלים את תשובתו.
 
 "אי אפשר לברוח מטיפול בנתניהו בעצמו לגופו של אדם", הסביר ביילין, "מכיוון שהוא לקח על עצמו לחזק את החמאס". עוד הוסיף ביילין וסיכם ביילין: "אין לכם שום רעיון איך מבטיחים שישראל שיש בה היום יותר פלסטינים מיהודים איך היא יכולה להבטיח שהארץ תהיה דומקרטית ויהודית... זה סוף החלום הציוני".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מי שתומך במדינה פלשתינית, תומך ברוצחים ואנסים
    אהוד 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נשכח ולא נסלח על נרצחי אוסלו! ההתעלמות מהחינוך שמקבלים שם היא לא פחות מנתינת יד ושותפות. תתארו לכם את היטלר ימח שמו שולט ביו"ש, מישהו היה מוכן לזה!
    סגור
  • 4.
    ביילין הקשיש אחראי למות אלפי ישראלים (ל"ת)
    ה'ג 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    ביילין מדבר 40 שנה מספיק רוצים שינוי תפישה
    אורי 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    40 שנה שומעים כי רק הסדר מדיני ייתן פתרון לשנאת הפלסטינים ואת דרישתם למסירת ארצנו אליהם. רוצים גישה חדשה שתיתן לנו האזרחים ביטחון בארצנו לחיות ולשגשג. אם בפתרון של הקמת ממשלה פרו ישראלית ביןדה ושומרון ובעזה, כמו בצ'צ'ניה שנלחמה ברוסים וכעת הצ'צ'נים בעלי ברית של רוסיה, או לחלופין חילופי שטחים ואוכלוסיות שיהוו עבור ישראל שטח בטחון רחב , ובכל קונסטלציה פרוז כל הרצועה ויהודה ושומרון מנשק וחופש פעולה מלא של צה"ל לפעולה
    סגור
  • 2.
    יפי נפש
    שלמה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יוסי ביילין הוא אם כל חטאת
    סגור
  • 1.
    נתניהו המשיך את שעשו אחרים.
    מיכה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל קודמיו עשו לטובת החמאס מהשיקולים שלהם. הוא המשיך.
    סגור