תקשורת ומדיה

מגישת כאן 11 באמירה חריגה בשידור: "שיילך לחפש"

לאחר שראיינו את מזכירת קיבוץ נירים, דב גילהר נתקע ופנה לקרן אוזן שאמרה מה יש לומר למזכ"ל האו"ם: "שילך לחפש, סליחה", גילהר עצר: "שהוא לא בסדר, גרשון אתה רוצה? לא תשמעי", אוזן אמרה: "אני אמרתי לו את מה שאומרים אצלנו בשכונה, מצטערת שזה יצא נמוך. אנטישמי, שהוא פשוט אנטישמי".
מערכת ice | 
כאן חדשות (צילום שי אפשטיין)
דוב גילהר וקרן אוזן מגישי החדשות בכאן 11 ראיינו את ענת מרלא, מזכירת הקיבוץ נירים, בו בוצעו זוועות של חמאס ב-7.10 יום פריצת מלחמת 'חרבות ברזל' ואמירה אחת של המגישה גרמה לרגע מבדר במיוחד.
השניים פנו למרלא, חברה במשלחת הנשים לאו"ם בשיתוף ההסתדרות הציונית וגילהר אמר: "יש שם ברנש אחד אנטוניו גוטרש, מזכ"ל האו"ם, אם את עוברת במסדרון ורואה אותו, את תגידי לו מאיתנו.....".

גילהר נתקע ופנה לאוזן שאמרה: "שילך לחפש, סליחה", גילהר עצר: "שהוא לא בסדר, גרשון אתה רוצה? לא תשמעי", אוזן אמרה: "אני אמרתי לו את מה שאומרים אצלנו בשכונה, מצטערת שזה יצא נמוך. אנטישמי, שהוא פשוט אנטישמי".
גלהר המשיך: "לפני יומיים, לראשונה הוא הוציא הודעה שצריך לחקור, הוא כבר לא מקבל את הסיפורים מאליהם, תאמין לה ולהן, הוא צריך לחקןר", אוזן אמרה: "זו אנטישמיות, יש לה פנים רבות", גלהר חזר להתחלה: "אני דווקא מתחבר לביטוי הזה, GO LOOK?", אוזן אמרה: "שיחפש בגוגל טרנסלייט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה