טלוויזיה

כאן 11 מתחרטים על הכתבה המביכה: "מתנצלים בפני הצופים"

אחרי ש"הניצול" במסיבת הטבע ברעים נחשף כמי שמספר סיפור שקרי, בתאגיד הבהירו: "כולם כנראה הולכו שולל, גם אנחנו. במהלך העבודה על הכתבה ניקו סיפק לנו תמונות, כביכול של חבריו שנרצחו. לאחר השידור התברר שהאנשים שמופיעים בתמונות לא נכחו במסיבה, הם בריאים ושלמים ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה להם"
מערכת ice |  4
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
אחרי שחטפו ביקורות איומות על התחקיר שהביא עדות וסיפור של ניצול לכאורה ממסיבת הטבח ברעים, שלמעשה ביים הכל והצליח להתל בתחקירני ועיתונאי תאגיד השידור, ההתנצלות של כאן 11 הגיעה הערב (שני) כדי לנסות למחוק מהפדיחה הגדולה.
בכאן  הבהירו: ״בשבוע שעבר שידרנו כאן כתבה על ההתמודדות הנפשית של ניצולי המסיבה ברעים. אחד המרואיינים היה ניקו אוסטרוגה. לאחר השידור התברר שהסיפור שסיפר ניקו - אינו נכון".

עוד הסבירו: "לפני השידור, סיפורו של ניקו אומת על ידי חלק מהמפיקים במסיבה, המטפלים במתחם וחלק מהניצולים. במשך שישה שבועות ניקו זכה לטיפולים ותרומות במרכזים שהוקמו למען ניצולי מסיבת הנובה. הריאיון עמו התקיים בתוך בית שפתח דלתותיו לשורדים, והצוות המקצועי שנכח במקום האמין שהוא אכן ניצול".
עוד ניסו להסביר: "כולם כנראה הולכו שולל, גם אנחנו. במהלך העבודה על הכתבה ניקו סיפק לנו תמונות, כביכול של חבריו שנרצחו. לאחר השידור התברר שהאנשים שמופיעים בתמונות לא נכחו במסיבה, הם בריאים ושלמים ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה להם".
ךסיום נכתב: "ביום ראשון הגיע מידע ראשוני על פגמים בכתבה - והיא הוסרה מהרשתות. מאז ניקו גם לא משיב לפניותינו. אנחנו מפיקים לקחים מהמקרה ומבקשים להתנצל בפני הצופים על הפרסום״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כאן 11 בזיון ע"ח הציבור
    אזרחון 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הם עדיין קיימים?
    סגור
  • 3.
    למה לא סוגרים את הערוץ הזה. על חשבונינו? (ל"ת)
    שוקו 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נו
    עד 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצב שתקבלו החלטה חכמה , סיגרו את הערוץ ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 1.
    ההדינה מממנת את הזבל הזה: "עתון" חחחח
    המדינה מממנת את הזבל 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ישראל מממן את הזבל הזה, סמולנים תומותו כבר
    סגור