תקשורת ומדיה

ינון מגל זועם: "למה הם חושבים שצריך לממן אותם?"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב לדרישתו של שר התקשורת שלמה קרעי לעצור את המימון לעיתון 'הארץ': "למה אוהבי ישראל תמיד יהיו אצלם "ימין קיצוני" ו"פופוליסט", למה הם חושבים בעיתון "הארץ" שהמדינה צריכה לממן אותם?"
תום נחום |  4
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
היום (חמישי), פרסם שר התקשורת, שלמה קרעי, בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הגיש הצעה לממשלה נגד עיתון 'הארץ'  בה יופסק, בין היתר, מימון העיתון. שר התקשורת קרעי פירט את הסיבה המרכזית להחלטתו והסביר כי מדובר ב"תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה".
מי שהגיב לנושא ויצא למתקפה נגד עיתון 'הארץ' הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שהתייחס לצורה בה בחרו להציג את נשיא ארגנטינה הנבחר, חאבייר מיליי, תומך ישראל מוצהר, כ'ימני קיצוני' ו'פופוליסט': "שלוש שאלות. 1. למה אוהבי ישראל תמיד יהיו אצלם "ימין קיצוני" ו"פופוליסט"? 2. האם ראיתם פעם "פופוליסט" לפי התקשורת שהוא לא איש ימין? 3. למה הם חושבים בעיתון "הארץ" שהמדינה צריכה לממן אותם?".
 
כאמור, שר התקשורת יצא נגד עיתון 'הארץ' היום בחשבון הטוויטר שלו כאשר כתב: "לאור הפצה באופן עקבי של 'תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה' בעיתון הארץ, הגשתי כעת לממשלה, הצעת מחליטים להפסקת המימון של עיתון הארץ, כולל הפסקת הפרסום ודמי המנוי של כלל המשתמשים בשירות המדינה, כולל צה"ל,  משטרה, שב"ס, משרדי ממשלה וכל חברה ממשלתית".
 
במכתב שהגיש היום (חמישי) שר התקשורת קרעי למזכיר הממשלה, יוסי פוקס, כתב בין היתר קרעי כך: "מאז תחילת המלחמה התקבלו בלשכתי תלונות רבות על כי עיתון הארץ נוקט קו פוגעני, החותר תחת מטרות המלחמה ומרפה את המאמץ הצבאי ואת חוסננו החברתי. אפשר שחלק מפרסומיו אף חוצים את הרף הפלילי, הקבוע באותם סעיפים נידחים בחוק העונשים, השמורים אך ורק לשעת מלחמה".
בין היתר ציין השר קרעי כי "לא יעלה על הדעת כי בזמן שאנחנו פועלים נגד ערוצים זרים, עיתון ישראלי ימשיך להיות ממומן בחלקו הניכר על ידי הציבור הישראלי, תוך שהוא משמש שופר הסתה  של אויבי ישראל. תעמולה בשירות האויב והצגת הנרטיב של אויבנו, תוך הצגת שקרים, שימוש בטרמינולוגיה אנטי ציונית ואנטי ישראלית והצדקת האויב, אסור שתתפוס לה מקום בין שורותינו". טרם התפרסמה תגובת עיתון 'הארץ'. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ההההההההה
    אאאא 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חולה עליך קרעי רמת הדביליות שלך זה לא דוקטור זה פרופסוראתה בסך הכל מרוקאי וכמוך חוץ מביבי אף אחד לא מתייחס אליך
    סגור
  • 3.
    הארץ באנגלית אנטישמי
    אלי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כאחד שחיי מס' שנים בארצות הברית הארץ הוא העיתון הכי אנטי ישראלי לפעמים הייתי חושד שזה אולי עיתון של החמאס עם לוגו מזויף של הארץ
    סגור
  • 2.
    לא מממנים את האויב ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    מודאג
    בר כוכבא 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ינןן מגל .אתה הבנאדם הכי הזוי במדינה. מה שצריך במדינה זה כמה שפחות אנשים כמוך שהם פחדדד!!!!!!!!!!!אתה רובוט מחשבתי אני מאוד מפחד מרובוטים מחשבתיים
    סגור