טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת באבל: אביו שהיה ההשראה לחיקויים נפטר

יוסי סמו, אביו של יובל סמו ששימש עבורו השראה לחלק גדול מהדמויות ב״ארץ נהדרת״, הלך לעולמו והוא בן 86 בסך הכל. בשנה האחרונה הקפיד סמו הבן לצלם את אביו ולהעלות לטיקטוק ואלה הפכו לויראליים במיוחד. הלוויתו של יוסי סמו תיערך מחר (שני) בנוכחות משפחה וחברים
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
אחרי 3 חודשים של היעדרות, ארץ נהדרת חזרה בשבוע שעבר אל הסך, כאשר ההתפוצצות האמיתית של קשת 12 הגיעה בפריים טיים, עם ארץ נהדרת שסחפה לא פחות מ-846 אלף צופים עם 28.6% רייטינג, מהשיאים של תכניות הפריים טיים בכל הזמנים. אבל כעת, התכנית תתמודד עם אבל גדול של אחד מכוכביה.
רן בוקר פרסם כי יוסי סמו, אביו של יובל סמו ששימש עבורו השראה לחלק גדול מהדמויות ב״ארץ נהדרת״, הלך לעולמו והוא בן 86 בסך הכל. בשנה האחרונה הקפיד סמו הבן לצלם את אביו ולהעלות לטיקטוק ואלה הפכו לויראליים במיוחד. הלוויתו של יוסי סמו תיערך מחר (שני) בנוכחות משפחה וחברים
המוות של סמו האב מגיע אחרי שבנו חזר אל המסך ודוד ורטהיים ביקר את הפרק וכתב: "ביקורת טלוויזיה: מבין את השיקולים - אבל ארץ נהדרת שודרה מוקדם מדי. היה צריך לחכות עוד קצת. בשביל לצחוק צריך אמירה ברורה ופרספקטיבה. עוד אין". עינב שיף מידיעות אחרונות כתב: "משדר טוב ובעיקר בטוב טעם של ארץ נהדרת".
 
היו גם תגובות הרבה פחות אוהדות: "ארץ נהדרת דאגה להזכיר לנו גם הערב בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמה, שהיא ממזמן כבר לא תכנית בידור סאטירית, אלא תכנית תעמולה בזויה. פשוט בושה וחרפה".

אחר כתב: "ארץ נהדרת במהדורה מיוחדת של בדיחות קרש שספק אם העלו חיוך אפילו אצל מי שחשב עליהם לא זוכר מהדורה כל כך גרועה שלהם", ואדם נוסף טען: "לקח לי 10 שניות לכבות את ארץ נהדרת אתמול  לא במקום, לא הזמן הנכון, לא מצחיק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארץ נהדרת ועוד איך במקום
    ללא 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכנית היחידה שמצליחה להעלות חיוך. ברור שהביביסטים לא יאהבו. תכנית שמעמידה מראה מול ההנהגה הכושלת (בלשון המעטה).
    סגור