טלוויזיה

ארץ נהדרת חוזרת: זה התאריך שנקבע לקאמבק בקשת 12

קשת 12 הודיעה שארץ נהדרת תשודר בשידור חי ביום רביעי הקרוב, דהיינו מחר, ה-25.10 מיד אחרי המהדורה המרכזית ותנסה לתת לצופים בבית קצת סיבות לחייך
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת, נשות הקואליציה (צילום קשת 12)
יש תאריך לקאמבק. בחודש אפריל האחרון, ארץ נהדרת סגרה את עונתה ה-20 עם פרק סיום עונה שכלל 'טקס משואות', שיר סיום מרגש עם אביב גפן, ההמלצות לנועה קירל מזוכי האירוויזיון בעבר ואין ספק שהקהל הגיע להפרד כמו שצריך ובסך הכל השיגה התכנית 16.2% ו-417 אלף צופים. כעת התכנית חוזרת בספיישל מיוחד.
על פי רן בוקר, כתב הטלוויזיה של YNET, קשת 12 הודיעה שארץ נהדרת תשודר בשידור חי ביום רביעי הקרוב, דהיינו מחר, ה-25.10 מיד אחרי המהדורה המרכזית ותנסה לתת לצופים בבית קצת סיבות לחייך.

לצוות הכותבים והשחקנים כבר נקבע יום צילום השבוע, ואם ההתפתחויות יאפשרו - תוכנית הסאטירה תשוב במתכונת מיוחדת ומותאמת למצב ולמלחמת 'חרבות ברזל', זאת לא כעונה בפני עצמה, אלא כספיישלים.
גם בחודש יולי האחרון חזרה הסדרה רק לביקור קצר על רקע המחאות שהלכו והתחזקו במדינה נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט והשחקנים סיפקו מערכונים לנוכח המצב, כעת הם ינסו להנעים את זמנם של אזרחי ישראל שנמצאים בעיקר מול הטלוויזיות בימים אלה בממ"ד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם מסיתים
    אילן 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלוח את כולכם לכלא
    סגור