תקשורת ומדיה

קצת נחת: הערב - ספיישל של ארץ נהדרת

מאז פרוץ המלחמה, תושבי המדינה צופים בחרדה בזוועות העצובות שמופיעות במהדורות החדשות. הצוות של ארץ נהדרת הבין שעליו להתגייס, וקצת להצחיק אותנו במצב כ"כ עצוב

מערכת ice |  3
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
הערב (22:00, קשת 12) "ארץ נהדרת" מתגייסת למען הצופים ומגיעה לשמח אותנו קצת על המסך. מגיש התוכנית, איל קיציס, סיפק הצצה קטנה למה שיהיה הערב ואמר בתשדיר הפרומו: "אני חושב שמגיע לנו לקחת איזה הפסקה קטנה מהחדשות, לא? ולא משנה מה – יש לנו ארץ נהדרת".
בין הדמויות שיככבו הערב: בראש עמותת "ביחד ערבים זה לזה", השחקן אמיר שורוש שיגלם את יוסף חדאד וגם הזוג טורטל שמגיעים לחזק את חיילי המילואים. אך ההפתעה הגדולה וה'שוס' של התוכנית יהיה עם  אורח מיוחד, לא אחר משלמה ארצי אשר צפוי גם לקחת חלק בתכנית ולבצע עם חברי הקאסט שיר מיוחד. 
זוהי לא הפעילות הראשונה של שחקני 'ארץ נהדרת' במלחמה. גם אשר (יובל סמו), נהג המונית הספיק להקפיץ חיילות וחיילי מילואים לבסיסם. "מילואים נהיה טרנד בזמן האחרון, אנחנו ננצח כי יש לנו מנהיג חזק, ביידן. החלום שלי שהוא יהיה סבא שלי ורחל מאופקים סבתא שלי. צריך להקים יחידה של גמלאים, סיירת משען. בחמש בבוקר הם כבר 'אש' אחרי ריצה וארבעים בריכות, יקדימו את החמאס".
גם חני וחדווה התקשרו להפריע לו באמצע העבודה. "אשר אני רוצה שתיקח אוכל שהכנתי לחיילים בדרום", ביקשה חני (ליאת הר לב), ואשר חשב שהאוכל יוכל לסייע בצורה אחרת, "את האוכל שלך עדיף לשלוח לחמאס, אולי ככה נחסל אותם", ענה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תוכנית אנטישמית ומאוסה ! (ל"ת)
    אסף 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מאוסה עשתה אותך, בבון (ל"ת)
    חביבו 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יפה, אבל מעדיף את הפטריוטים. (ל"ת)
    נמרוד 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור