תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 בקאמבק מרגש: "הוא חוזר, החוזה נפתח"

אחרי פגרת חג הסוכות, 'הפטריוטים' יחזרו הערב למסך בערוץ 14 - כאשר ינון מגל חשף כי אל הפאנל יחזור אלדד יניב אחרי תקופת היעדרות קצרה: "הערב ברבע לתשע הוא חוזר. הפטריוטים, החוזה נפתח מחדש"
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
אחרי פגרה קצרה בת ארבעה ימים (החל מיום רביעי) לכבוד חג הסוכות אשר נחגג בסוף השבוע האחרון, 'הפטריוטים' בערוץ 14 חוזרים הערב (ראשון) למסך, כאשר מגיש התוכנית, ינון מגל, גם מבטיח קאמבק גדול של אחד הפאנליסטים הבולטים ביותר - אלדד יניב, שיחזור לפאנל, כאשר מגל כתב בטוויטר שלו כך: "הערב ברבע לתשע הוא חוזר. הפטריוטים, החוזה נפתח מחדש".
 
כל זאת על רקע קרב הטוויטר החריג שנרשם ביום חמישי בין פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, דרור קאפח, לבין עיתונאית 'הארץענת קם, שכזכור, שמה עלה לכותרות כאשר הואשמה במהלך שירותה הצבאי בעבירות של ריגול חמור ומסירת מסמכים סודיים לעיתונאי אורי בלאו, עבירות בגינן גם נגזר עליה עונש מאסר.
קם התייחסה לציוץ אנטישמי של הסופר אי. מייקל ג'ונס וכתבה: "האיש הזה הוא אחד האנטישמים הכי גדולים שיצא לי לקרוא, ואני מסתובבת בפינות מאוד אפלות של החוגים האלה. אנטישמיות אמיתית, רעה, לא ביקורת על ישראל ולא נעליים. אם הוא אומר על מאסק שהוא "מבין" שצריך לרסן את היהודים, זו אמירה. הפגישה של נתניהו איתו עשויה להיזכר כחרפה צ'מברליינית".

מי שהגיב בעוקצנות היה קאפח, שכתב: "מורשעת בריגול, עובדת ב״הארץ״, ״מזדעזעת מאנטישמיות״! מה הלאה? יאיר לפיד מזדעזע מבורות?!?". קם השיבה: "לזה אתה קורא זעזוע? חכה תשמע שאני לא עושה מפשעות, את כל רמת גן אפשר יהיה להאיר מהזעזוע שלך". 
קאפח המשיך וכתב: "בטח הרגל מהכלא, סכיני הגילוח שם לא איכותיים", קם ענתה: "לא, זה פשוט בגלל שאיני בבונית. קטע שאתה לא תבין. אבל בדיחה טובה עם הכלא! אתה לגמרי הראשון שחשב על זה", וקאפח כתב בתגובה כך: "עכשיו אני בדילמה, מה עדיף: מרגלת חלקה או בבונית נאמנה?", כאשר קם חתמה: "אה זה ממש פשוט, אחת מהן לא תתקרב אליך מקילומטר. יום טוב נסיך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין ת ת ח ת (ל"ת)
    ערוץ 14 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור