תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ: "חסרי אלוהים, מסכנים בלי כיוון"

מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, תוקף על רקע הדיון בבג"צ בעתירות נגד חוק הנבצרות: "ככה זה חסרי האלוקים. אנשים מסכנים בלי כיוון שרצו להגדיר את עצמם מתוך עצמם והנה אלוקים כלומר השנאה אליו היא זו שמגדירה אותם"
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
בג"ץ מתכנס בשעה זו להמשך הדיון בעתירות נגד חוק הנבצרות, שאוסר להוציא את ראש הממשלה לנבצרות מטעמים שאינם רפואיים בלבד. 11 שופטי בית המשפט העליון לוקחים חלק בדיון, אשר מתמקד באפשרות של דחיית התחולה של החוק, כך שהוא לא יחול באופן מידי. פסק הדין יתפרסם עד אמצע חודש ינואר.
מי שבחר להגיב לנושא הוא מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, שכתב כך בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "רואה את הדיונים בקבוצות המחאה. האם צריך היה להתנצל או לא. רואה את ההתפתלויות של גנץ ולפיד כן ולא. ומבין: אין בשמאל מנהיגות. האיש הכי קיצוני הוא שקובע. וכל יום קם קיצוני מטורלל חדש וכולללללם בשמאל איתו. הויכוח הוא טקטי. במהות השמאל רוצה לעקור את היהדות מהמדינה בכל תחום. תוך כדי התחייבות למגילת העצמאות שאומרת בדיוק את ההיפך. הם רק מתבאסים שפרצופם האמיתי האלים והשונא נחשף. אבל גם אם הם כרגע נסוגים מהתקפה על היהדות. ההתקפה הבאה שלהם בוא תבוא. והיא תהיה קשה יותר. כי ככה זה חסרי האלוקים. אנשים מסכנים בלי כיוון שרצו להגדיר את עצמם מתוך עצמם והנה אלוקים כלומר השנאה אליו היא זו שמגדירה אותם".
עוד אתמול (רביעי) במהלך שידור תוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14, הפאנליסט פרופ' משה כהן אליה התייחס לנושא ותקף את עצם הדיון בנושא: "המדינה ירדה מהפסים. אין תקדים בעולם למצב שבו בית משפט יכול להוציא לנבצרות על בסיס משפטי. מה שעשתה הכנסת זה הדבר הכי נכון בעולם, מה פתאום להתערב בעניין הזה?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה